נעים: "ניצחנו בזכות הצעירים והקהל"



בבית"ר ירושלים מרוצים מהניצחון על הפועל חיפה אבל גם יובל נעים מתכונן לימים קשים ומתפלל לחיזוק. אלון תורג'מן צפה במשחק ואמור לחבור לבית"ר כבר השבוע

 
בית"ר ירושלים השיגה הערב ניצחון שלישי העונה, הפעם 0:1 על הפועל חיפה שנותרה ללא נקודות.

 
הקבוצה של יובל נעים התמקמה במקום השני בטבלה למרות הפגרה הקשה והסגל הדל. המאמן יובל נעים סיכם את המשחק ואמר: "היום זה היה משחק פחות טוב שלנו, אבל ניצחנו בזכות רוח הלחימה של הצעירים ודחיפה גדולה של הקהל. אני מאמין בצעירים, שעבור חלקם מדובר בהופעה ראשונה בבוגרים, וזה דבר שלא היה בתקופה הקודמת במועדון".
 
המאמן מקווה שבימים הקרובים יבוא השינוי המיוחל במצב הסגל וימצא מימון לשחקנים נוספים:  "אין לי הרבה אפשרויות לצרף שחקנים ובתקופה הקרובה יהיה לנו קשה. אם היה אפשרות לצרף ארבעה זרים לא הייתי רוצה? אין לנו תקציב אבל אנחנו מסתכלים באופטימיות. אני עושה את העבודה שלי בכל מקום ומה שיוצא מזה כבר אחרים ישפטו. אנחנו רוצים לצרף את אלון תורג'מן, אך זה לא תלוי בנו אם חיפה תשחרר אותנו. נשתדל להחתים אותו".
 
תורג'מן אגב, הגיע לצפות במשחק ואמור להצטרף בימים הקרובים לאימוני בית"ר ירושלים לאחר שקיבל אישור ממכבי חיפה לעבור בהשאלה.
 
הקפטן, אבירם ברוכיאן שהציג משחק נהדר אמר בסיום: "תמיד צריך לדעת לקחת את הנקודות, גם אם לא משחקים הכי טוב. האוהדים עוזרים לנו ואני לא זוכר מתי הם השפיעו ככה על הקבוצה. יובל מתאים לנו כמו כפפה ליד."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה