הערב במלחה: ירושלים תנסה להתאושש מול אשקלון



שבוע אחרי התבוסה להפועל גליל/גלבוע, הקבוצה של עודד קטש תנסה לחזור למסלול הניצחונות מול הקבוצה של אריק אלפסי. המאמן: "מצפה לנו משחק קשה". אלישי כדיר: "במלחה מול הקהל אנחנו חייבים לחשוב רק על ניצחון"

בהפועל ירושלים נערכים למשחק הערב מול עירוני אשקלון, שעשוי להיות קריטי וגורלי עבור עתיד הקבוצה. "אם נפסיד יהיה פה בלגן", אמר גורם בקבוצה לקראת המפגש מול הקבוצה של אריאל בית-הלחמי, "ואפשר היה להרגיש את הלחץ הזה טוב טוב השבוע באימונים".

בינתיים, בירושלים ממשיכים לפרק ולהרכיב מחדש את הסגל וחוץ מהחיפושים אחרי מחליף לאייברי בראדלי, עודד קטש רוצה לחזק את הקבוצה בעמדה מספר שלוש והשם החם שעומר על הפרק הוא שמו של אורוס טריפקוביץ' (25,1.97 מ'), שמשחק במלאגה הספרדית. הסמולח פורוורד כמעט ולא רואה דקות משחק בקבוצה הספרדית ומעוניין לעבור לשחק במועדון אחר. מדובר בקלעי מצוין לשלוש, אבל יתכן והוא יהיה יקר עבור ירושלים.

ג'ון תומאס ובריאן רנדל לא יתלבשו למשחק היום (שניהם עדיין פצועים) ובמלחה גם עושים מאמצים להכשיר את די ג'יי סטרוברי, שסובל מפציעה באכילס. סטרוברי ערך השבוע אימונים קלים ובקבוצה מקווים שיצליחו להכשיר אותו לקראת הערב (19:00, מלחה). המשא ומתן עם דן גרונפלד עדיין תקוע ומשה מזרחי יתלבש היום בסגל של ירושלים.

המאמן עודד קטש אמר לקראת המשחק: "בהחלט נרצה לתקן את הרושם שהשארנו עם ההפסד בגליל כבר היום מול אשקלון. מצפה לנו משחק קשה מול קבוצה מצוינת שמגיעה למלחה בכושר טוב מאוד. אין ולא יהיו לנו השנה משחקים קלים בליגה, אבל אנחנו מספיק חזקים ונחושים לנצח בכל משחק. חשוב לנו לפתוח את המשחק טוב עם הרבה ריכוז ומינימום טעויות ולהיכנס למשחק כמה שיותר מהר".

הפורוורד אלישי כדיר הוסיף לפני המפגש במלחה: "אשקלון בהחלט עשתה השנה שדרוג משמעותי ונראית טוב, אבל במלחה מול הקהל שלנו אנחנו חייבים לחשוב רק על ניצחון. צפוי משחק חזק ומעניין, אבל אנחנו מגיעים עם הרבה מוטיבציה לנצח ולפתוח מומנטום חיובי. למדנו מהטעויות שעשינו מול הגליל בשבוע שעבר ונרצה לחזור למסלול הניצחונות כבר הערב מול אשקלון".

 

 

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה