בית"ר: עמית בן שושן יפתח, נעים מתלבט לגבי ההגנה



בית"ר ירושלים תקיים מחר את האימון המסכם לקראת מכבי תל אביב. יובל נעים מתלבט לגבי ההרכב הפותח ובבית"ר עוקבים אחרי מכת הפציעות אצל היריבה. פילאבסקי שממשיך להרשים יפתח, בן שושן חזר לאימונים מלאים

בית"ר ירושלים תפגוש ביום שני הקרוב את מכבי תל אביב באיצטדיון רמת גן, ובקבוצה מקווים שהפציעות אצל היריבה, יקלו עליהם במשחק הקשה.
 

קובי מויאל עדיין בספק למשחק משום שהוא סובל מכאבים בברך, באותו מקום בו היה פצוע בתקופה האחרונה. מחר תתקבל ההחלטה האם הקשר כשיר לפתוח. לעומתו, עמית בן שושן תורגל בהרכב אחרי ששב לאימונים מלאים.
 
יובל נעים כהרגלו, עדיין לא סגור על ההרכב איתו יפתח ביום שני. לפי אימוני השבוע נראה כי המאמן מתלבט בין ברק משה לבין אלי דסה בעמדת המגן הימני.
 
עמדה נוספת שמטרידה באופן קבוע את נעים היא עמדת הבלם. המאמן יפתח בוודאות עם אנדריי פילאבסקי ומתלבט לגבי השחקן שיפתח לצידו. מתן בראשי עשו לפתוח על חשבונו של תומר בן יוסף.
 
אריאל הרוש יעבור מחר ניתוח בברכו וישוב לאימונים רק בעוד כחודש. אוהד סיידוף יהיה זה שיעמוד בשער במקומו של הרוש לאורך תקופת החלמתו. יובל נעים שוחח עם סיידוף והבהיר לי כי הוא סומך עליו כשוער הראשון. "גם אם הרוש היה נעדר עד תום העונה, הייתי סומך עלייך. יש לך היכולות להיות השוער הראשון שלנו." אמר המאמן לשוער.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה