ניצחון שני ברציפות: ירושלים גברה 73:84 על אשדוד



תקופה חדשה במלחה? הקבוצה של עודד קטש גברה הערב על מכבי אשדוד ורשמה ניצחון שני ברציפות. משחק טוב לבריאן רנדל, די ג'יי סטרוברי ולוק ג'קסון. הקבוצה מנהלת מו"מ עם רון סטיל

 
הפועל ירושלים רשמה הערב ניצחון שני ברציפות במסגרת הליגה, הפעם 73:84 על מכבי אשדוד של עופר ברקוביץ'. בירושלים הצטיינו בריאן רנדל, די ג'יי סטרוברי ולוק ג'קסון, שקיבל את חולצת ההרכב במקומו של אייברי בראדלי. בינתיים, בירושלים לא מחכים לרכז שחתך לארה"ב והחלו לנהל מו"מ עם רון סטיל, ששיחק לפני עונה בבני השרון. סטיל משחק כיום בקרשיאקה התורכית, אבל במלחה מקווים שהשחקן, שסיכם את תנאיו בבירה, יצליח להשיג את השחרור מהמועדון התורכי ללא תמורה.

 
מהלך המשחק
 
ירושלים פתחה בחמישייה עם די ג'יי סטרוברי, יובל נעימי, לוק ג'קסון, בריאן רנדל ואלישי כדיר.
 
הרבע הראשון היה צמוד ונגמר ביתרון 17:18 לאורחת מאשדוד. הרבע השני גם היה צמוד, אבל אשדוד הצליחה לפתוח פער קטן וירדה להפסקה ביתרון 39:44. קלעים בולטים לירושלים במחצית: סטרוברי-8, ורנאדו-7, ג'קסון-6, כדיר ורנדל-4 כ"א.
 
הרבע השלישי של הפועל היה מצוין, הרבה בזכות דקות טובות של סטרוברי ורנדל, והאדומים כבר הפכו את התוצאה והובילו. שלשה של דרור חג'ג' עם הבאזר לסיום הרבע השלישי קבעה שהאדומים יובילו 56:60 עשר דקות לסוף המשחק.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה