קדוש: "חשוב שעברנו לשלב הבא"



המאמן של האדומים מקריית יובל מרוצה מההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. הקואץ' על החילוף של מתי אברהם בתוספת הזמן, אחרי שנכנס כמחליף בדקה ה-60: "רצינו לתת לזמן לעבור." בקבוצה פירגנו לאפי מלכה

 
הפועל ירושלים רשמה אתמול הישג נוסף בדרך למטרה, כשעלתה לחצי גמר גביע הטוטו. השבוע תוגרל הפועל לקראת השלב הבא, כשהקבוצות שעלו גם כן הן הפועל הרצליה, הפועל רמת גן ועירוני בת ים. משחקי חצי הגמר יתקיימו ב-29 וב-30 בנובמבר.
 
שחקנים בקבוצה דיברו אתמול רבות על החילוף המפתיע של מתי אברהם בתוספת הזמן. החלוץ נכנס בדקה ה- 60 והציג יכולת טובה אך קדוש החליט להחליפו בדקה האחרונה למשחק. למרות הספקולציות, המאמן הבהיר כי החילוף נעשה במטרה להעביר זמן ולא על רקע מקצועי: ״מתי היה בסדר גמור והוחלף בתוספת הזמן לא בגלל שלא הייתי מרוצה. רצינו לתת לזמן לעבור. הדבר האחרון שאני רוצה זה לפגוע בשחקנים שלי״. המאמן התקשר אמש לחלוץ והסביר לו את הדברים על מנת למנוע אי הבנות. 
 
על המשחק אמר קדוש:״ היינו עדיפים ברוב חלקי המשחק והתוצאה יכלה להיות גבוהה יותר. במשחקים כאלה פחות חשוב מי שיחק יותר טוב. הכי חשוב שעברנו לשלב הבא.״
 
בקבוצה פירגנו לקשר אפי מלכה שפתח אתמול במקומו של אלירן אוחנה הפצוע בקישור ושיחק 90 דקות. "אפי בא מקצה הספסל ונתן משחק גדול. לא פשוט לשחקן שבקושי משחק בליגה להתעלות על עצמו אבל הוא עשה את זה וכולם שמחים בשבילו." אמרו בהפועל.
  
השחקנים זכו ליום חופשי ומחר ישובו להתאמן לקראת המשחק ביום שישי בטדי מול בית״ר רמלה.
 
בנושא אחר, הקבוצה תחל השבוע במכירת מנויים מוזלים. מנוי מבוגר יעלה 300 שקלים ומנוי נוער וחיילים יעלה 150 שקלים בלבד.המנויים ימכרו בקופות טדי במשחק הקרוב.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה