בית"ר ירושלים העניקה לק"ש את המקום ה-1



בית"ר ירושלים וק"ש שיחקו חלש ומשעמם אבל בדקה ה-65 הצליח אבוחצירא לכבוש את השער ולקבוע את תוצאת המשחק 0:1. כמה דקות קודם לכן, עמית בן שושן החמיץ הזדמנות ענקית באחד על אחד מול עמוס. נעים אופטימי

לבית"ר ירושלים היו תקוות לחלץ נקודות דווקא בקריית שמונה אך הקבוצה של יובל נעים יכולה להאשים רק את עצמה בהפסד הערב. ק"ש לא נתנה משחק גדול ועדיין ,הצליחה לכבוש בדקה ה-65 בעזרת אנדריי פילאבסקי ולנצח את המשחק. עמית בן שושן החמיץ מספר פעמים אך ההחמצה הגדולה ביותר באה בדקה ה-57 כשנותר לבדו מול שוער היריבה, דני עמוס.
 

בית"ר ספרה הערב הפסד שני רצוף, ושבה הביתה בעיקר מאוכזבת אחרי שלא הצליחה להתעלות על עצמה מול החולשה לפרקים של ק"ש.
 
יובל נעים אמר בסיום המשחק: "מי שראה את בית"ר היום ראה קבוצה דינאמית וצעירה שחסר לה משהו בחלק הקדמי. הגענו למספיק מצבים כדי לנצח, אבל ק"ש הבקיעו ממצב וחצי."

המאמן הבית"רי לא מאבד תקווה וחוזר על הדברים אותם אמר בעבר, בראשם:"בית"ר לא תרד ליגה. הולך ונבנה פה משהו יפה. יש לנו סבלנות ואורך רוח. בעזרתו של ארקדי גאידמק נביא 3 שחקנים בחלון ההעברות והקבוצה תישאר בליגה. אף אחד לא יתן למועדון הזה ליפול. ברגע שארקדי מבטיח, הוא גם יקיים. נילחם עד הדקה האחרונה ובית"ר תשחק בליגת העל גם בשנה הבאה".

 
מחצית ראשונה:
 
בית"ר ירושלים בחנה את היריבה מהפתיחה ולמרות זאת, ההזדמנות האמיתית הראשונה הייתה שייכת לקריית שמונה. בדקה ה-9, שמעון אבוחצירא שלח כדור לרוצ'ט שהיה ברחבה אך הקשר בעט מעל השער של סיידוף. 
עמית בן שושן המשיך לנסות אך עמוס קלט כדור נוסף שלו בדקה ה-14.
 
שתי דקות מאוחר יותר, מיגל פורטיז'ו המשיך לתת להנהלת בית"ר סיבות שלא לחדש לו את החוזה. ברק בדש עבר את הבלם אך פילאבסקי היה שם כדי לעצור אותו. ארבע דקות לאחר מכן, שי חדד קיבל כדור רוחב מאלי דסה ונגח החוצה. בדקה ה-26, פילאבסקי שוב עמד במקום הנכון, בזמן הנכון ומנע מברק בדש להתקדם לשער.
  
עשר דקות למחצית ובית"ר ירושלים ניצלה משער בטוח. אלי דסה ואוהד סיידוף לא הבינו אחד את השני והשער נותר חשוף.  ברק בדש קיבל הזדמנות נהדרת לעלות את קבוצתו ליתרון ולמרבה המזל, מחמיץ! בדקה ה-40 בית"ר ירושלים יצאה למתפרצת. עמית בן שושן שלח כדור נהדר לסטיבן כהן שמוצא את סאלח חסארמה במקום את השער. לקראת הירידה למחצית התעמת אבירם ברוכיאן עם וויליאם אנג'ובו ואלון יפת מפריד בינהם ומרגיע את הקפטן הירושלמי.
 
מחצית שנייה:
 
המחצית נפתחה בצורה שקולה. בית"ר הגיעה למצב טוב שלוש דקות מפתיחת המחצית אך שיר צדק עמד במקומו והרחיק.מיד לאחר מכן שלומי אזולאי יצא למבצע אישי ובעט חלש לשער של סיידוף. בדקה ה-57 עמית בן שושן הגיע למצב הטוב ביותר במשחק כשנשאר לבדו מול עמוס אך השוער של רן בן שמעון עושה את העבודה ומונע מבית"ר לעלות ליתרון.
 
אבירם ברוכיאן הוחלף בדקה ה-62. אופיר עמרם נכנס במקומו. ההחמצה הנוראית של עמית בן שושן עלתה לבית"ר ביוקר ובדקה ה-65 פרץ גזל ונתן כדור ענק לשמעון אבוחצירא שבועט כדור חזק שפוגע בפילאבסקי ונכנס. 0:1 לקריית שמונה!
 
רביד גזל נפל ברחבה חמש דקות אחרי השער וטען שהוכשל. אלון יפת לא קנה את ההצגה והוציא לו כרטיס צהוב. בדקה ה-75 רצה אבוחצירא לכבוש את שערו השני הערב ונשאר לבד מול אוהד סיידוף שיצא לכדור והגן על השער.ברק בדש המשיך גם הוא לנסות אבל השוער הירושלמי לא נשבר. מנגד, בית"ר הגיעה למצב קורץ שבוזבז על ידי אבי ריקן שלקח בעיטה קשה במקום למסור.
 
בית"ר ירושלים: אוהד סיידוף, אלי דסה, מיגל פורטיז׳ו(אופיר קריאף), אנדריי פילאבסקי, אבי ריקן, קובי מויאל, דן אייבנדר, שי חדד(לירון דיאמנט), אבירם ברוכיאן (אופיר עמרם), סטיבן כהן, עמית בן שושן.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה