אריאל הרוש: "זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב"



שוער בית"ר ירושלים, אריאל הרוש צפה בחבריו נאבקים בחודש האחרון לאגור נקודות ודיבר אמש בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים: "אם נמשיך להגיד שאנחנו לא טובים, נמשיך לצלול"

ביום ראשון תפגוש בית"ר ירושלים את היריבה המתדרדרת, בני יהודה, ותקווה להשיג את הניצחון לו כל כך מחכים בקבוצה.
 

שוער בית"ר, אריאל הרוש, אמור לעמוד בין הקורות כבר מול הכתומים ומחר ישוב לאימונים מלאים לראשונה. אמש דיבר השוער עם אסף אפל ומישל דיין בתוכנית הספורט של רדיו ירושלים, "עולים למגרש".
 
"אני מרגיש הרבה יותר טוב, ומחר אני אשוב להתאמן. אני מקווה שבאמת אוכל לחזור לשחק כבר ביום ראשון. זה תלוי במצב הברך שלי, אני מקווה מאוד שלא יהיו לי כאבים ושהיא לא תתנפח אחרי שאחזור להתאמן. אני לא רוצה להגיד בוודאות שאני חוזר לשחק אבל אני כבר מת לחזור."
 
בעשרה המשחקים האחרונים הצליחה בית"ר להשיג ניצחון אחד בודד. על כך אמר הרוש: "זה לא מתפקידי להגיד איך אנחנו נראים, בשביל זה יש צוות מקצועי. זה לא סוד שאנחנו לא נראים טוב אבל זה סגל השחקנים שלנו. אם נתחיל לבכות על זה לא נגיע לשום מקום. אנחנו צריכים להעלות את קצב האימונים, לתת יותר ולהראות יותר טוב."
 
לבית"ר יש בעיה ברורה של כושר גופני ירוד. הקבוצה של יובל נעים לא ערכה אימונים כפולים כמעט בכלל מתחילת השנה וגם לא יצאה למחנה אימונים בקיץ. מחר, יעביר המאמן שני אימונים, בוקר וצהריים, ובקבוצה עשויים להפוך את האימון הכפול לשגרה. "צריך להפסיק להתעסק בתירוצים של לא היינו במחנה אימונים. יש סגל רחב ולמרות זאת יש לנו הרבה פציעות בקבוצה. שחקנים בקושי מתפקדים בתשעים דקות משחק וזה באמת דבר שמפריע לנו. אם נמשיך להגיד שאנחנו לא טובים, נמשיך לצלול." סיכם השוער את הנושא.
 
לשאלה האם יעזוב את הקבוצה בחודש ינואר ענה הרוש: " כרגע אני לא חושב על זה. אני צריך לחזור לעצמי ולהיות טוב. נגיע לינואר ונראה מה יהיה."
 
הרוש לא שכח לפרגן לאוהד סיידוף שעמד בשער במקומו בחודש האחרון: "הופתעתי מאוד לטובה מאוהד. הוא הפגין ביטחון והראה שיש לבית"ר ירושלים על מי לסמוך. הוא עמד טוב והיה נראה טוב ואני שמח בשבילו."
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה