ביי ביי קפטן: קוקיה בדרך לעזוב את ירושלים



אחרי לא מעט לבדים ובעקבות הפיחות במעמדו, החליט אורי קוקיה לעזוב את הקבוצה. קוקיה יושאל, ככל הנראה למכבי ראשון לציון, ויחזור לקבוצה בשנה הבאה

 
אורי קוקיה בדרך החוצה מהפועל ירושלים. הקפטן האדום, שהעונה חל פיחות משמעותי במעמדו, החליט לעזוב את הקבוצה, זאת בשל מיעוט בדקות משחק. קוקיה התלבט בימים האחרונים האם להישאר בקבוצה או לא, בין היתר לאור לחצים שהופעלו עליו מצד ההנהלה והאוהדים, ובסופו של דבר קיבל החלטה לעזוב.

 
כזכור, קוקיה חתם בקיץ לשלוש שנים בהפועל ירושלים, אבל לא היה מרוצה מהחתמתו של אלישי כדיר, שנגסה במעמד שלו ובדקות המשחק של הסנטר. בעקבות כך, קוקיה החליט להכניס לחוזה סעיף לפיו הוא יוכל לעזוב את הקבוצה בהתאם להחלטתו במהלך העונה, וכרגע נראה שזה אכן הכיוון. קוקיה צפוי להיות מושאל עד סוף העונה למכבי ראשון לציון, קבוצתו של אפי בירנבוים, אחרי שגם ברק נתניה הביעה עניין בשחקן. בסוף השנה, הוא יחזור אוטומטית לירושלים וישלים עוד שנתיים תחת החוזה.
 
גורם בקבוצה אישר את הדברים ואמר: "כרגע אורי קיבל החלטה לעזוב ואין לנו שום אפשרות אחרת, אלא לכבד את החלטתו. נקבל עליו דמי השאלה ובעונה הבאה הוא יחזור לקבוצה".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה