תיקו לבית"ר בעכו, אוהדי הקבוצה שרפו פחים



בית"ר ירושלים יכלה לעלות ליתרון פעמיים במחצית הראשונה אך החמצות של עמית בן שושן ועדן נחמני סיימו מחצית מאופסת. פלצ'וק הכניע את הרוש בדקה ה-60,אייבנדר השווה בדקה ה-76, 1:1 בסיום. אוהדי בית"ר מחו מחוץ למגרש

בית"ר ירושלים התארחה הערב בעכו בתקווה לרשום ניצחון. יובל נעים החליט לפתוח עם מתן בראשי, מתנאל בן סימון בעמדת המגן השמאלי, ברק משה ועדן נחמני בתקווה לרענן את ההרכב וליצור שינוי .שי חדד המוצהב ואבי ריקן המורחקים ישבו ביציע. 
 

אוהדי בית"ר שנכנסו למגרש החזיקו שלט: "לא ניתן לעולם תחתון לנהל אותנו", והמשחק יצא לדרך. ההזדמנות הגדולה הראשונה של בית"ר הגיעה בדקה ה-32. שגיב כהן מעכו ניסה להחזיר כדור אחורה ומצא את עמית בן שושן חופשי ברחבה. למרות זאת החלוץ הבית"רי לא הצליח למצוא את הרשת של דודו גורש. בדקה ה-40 קיבלה בית"ר הזדמנות נוספת, הפעם מרגליו של עדן נחמני שעבר את המארחים ברחבה אך בעט החוצה. יובל נעים המיואש צנח אל הקרקע בייאוש.
 
ניקולאס פלצ'וק הצליח להכניע את הרוש אחרי 60 דקות משעממות. אחרי דאבל פס עם דן אייבנדר שלח החלוץ מעכו בעיטה חזקה מקצה הרחבה היישר לרשתה של בית"ר.
 
אחרי יותר מ-500 דקות ללא שערים מצא דן אייבנדר את השער של גורש אחרי טעות בהגנת עכו. בסיום, נקבעה חלוקת נקודות ובית"ר אומנם לא ניצחה אך לפחות סיימה את בצורת השערים. 1:1 בסיום.
 
אוהדי הקבוצה מחו מחוץ למגרש וקיללו את איציק קורנפיין. בנוסף, בסיום שרפו האוהדים פחים. "יש לנו בעיה בכיבוש שערים. אני שמח שנכנס היום אחד, אבל יש לנו תחושת החמצה גדולה. יצרנו הרבה מצבים, אבל הסימפטום הקבוע שלנו הוא שאנחנו לא כובשים". אמר נעים בסיום.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה