דו"ח השופט: טל ייעדר רק מהמשחק מול הכח ר"ג



אורן סימניאן ששפט את הפועל ירושלים ביום שישי, ציין שלא היו אירועים חריגים במשחק. יוסי ביטון עלול להיעדר מול הכח ר"ג. קדוש העיר לשחקני ההגנה. בקבוצה מרוצים מיניב בן הרוש

בהפועל ירושלים ציפו בקוצר רוח לדו"ח השיפוט של אורן סימניאן ששפט את המשחק מול מכבי הרצליה ביום שישי. סימניאן שעשה לא מעט טעויות באותו משחק, כולל שריקה שנויה במחלוקת לפנדל, הרחיק את עידן טל בצהוב שני בתוספת הזמן.

בקבוצה גילו כי השופט לא ציין את המילים המיותרות שפלט הקשר ולכן ייעדר רק ממשחק אחד ולא יעמוד לדין. סימניאן אגב, רשם בדו"ח השיפוט שלא היו תקריות מיוחדות ושכח כנראה לציין את מיכאל קירטיבה,שחקנה של הרצליה שפגע בשלושה שחקנים של הפועל וגרם לפציעתו החמורה של אופיר עזו.

הקשר יתחיל מחר בטיפולי פזיותרפיה ולפי הערכת רופאים מומחים ביחידת הספורט של בית חולים מאיר, הוא יוכל לחזור לשחק תוך חודש וחצי.

ככל הנראה, יצטרכו לופא קדוש וסלמן עמר להתמודד ביום שישי מול הכח ר"ג בלי יוסי ביטון שסובל ממתיחה ולא הצליח לסיים את אימון הבוקר . אורי פסו שב לאימונים ויהיה כשיר .

הבוקר, עצר קדוש את האימון והעיר לשחקני ההגנה: "אתם צריכים לשחק יותר מהר בחלק האחורי ולא להחזיק בכדור ולהזמין את ההתקפה של היריבה אלינו."

בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מיכולתו של יניב בן הרוש בשני המשחקים האחרונים ובשלב זה ירדו מהרעיון של הבאת שוער נוסף. 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה