בן שושן: "רואים שיפור, וזה לא רק התוצאות"



בבית"ר מרוצים מהנקודה מול סגנית האלופה, אבל יודעים שאפשר היה להשיג מהמשחק אפילו יותר. חשש שאלי דסה סיים את העונה. אבי ריקן צפוי למלא את תפקידו

 

בבית"ר ירושלים קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאת התיקו מאתמול (1:1) מול הפועל תל אביב. מצד אחד, מודים בבירה, האדומים מוולפסון קבוצה טובה יותר,  מה גם שהמשחק נערך באצטדיון ר"ג ולא בטדי, כך שהנקודה בהחלט מספקת. מצד שני, אמרו הבוקר בבירה, השחקנים של יובל נעים התעלו במשך חלקים גדולים של המשחק על היריבה מתל אביב ובהחלט היו ראויים ליותר מנקודה.

עמית בן שושן אמר אתמול בסיום המשחק: "היה לנו משחק טוב, חבל שספגנו שער כבר בתחילת המשחק. אני מאמין מאוד בקבוצה הזאת ומקווה שבעתיד יהיה בסדר. בשני המשחקים האחרונים רואים שיפור אצלנו וזה לא רק התוצאות. אני מאמין שבמשחקים הבאים, גם אם לא ילך לנו כל כך טוב, נדע לנצח ולהביא את הנקודות".

בבית וגן קיבלו בצורה קשה את הפציעה של אלי דסה, שככל הנראה שבר את עצם השוקית כבר בדקות הפתיחה של המשחק. המשמעות של פציעה זאת היא שדסה יעדר במשך ארבעה חודשים, כך שבמילים אחרות, הוא סיים את העונה. בבית"ר לא יחפשו מחליף לשחקן, שכן הרצון הוא קודם כל להתחזק בחלק ההתקפי של הקבוצה, וההערכה היא שאבי ריקן יהיה זה שיאייש את העמדה

בית"ר עשויה שוב לעמוד לדין, זאת בעקבות הקריאות הגזעניות של אוהדיה אמש לעברו של טוטו תמוז. במהלך המשחק שוב קיללו אוהדים של הקבוצה את היו"ר איציק קורנפיין, וגורם במועדון אמר בעניין: "חבל שהאוהדים מתעסקים סאיציק במקום בלעודד את השחקנים. זה מפריע לחלק מהם, אבל כולנו מנסים לשים את זה בצד ולהתעסק במצב של הקבוצה על הדשא".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה