סיבוב ז' בגביע המדינה: הפועל ירושלים יוצאת לנצרת



האדומים מקריית יובל יפגשו הערב (20.30, שידור ישיר) את היריבה מהצמרת, אחי נצרת במסגרת גביע המדינה. עמוס סאסי: "שואפים להתקדם לשלב הבא"

אחרי ארבעה משחקים ללא ניצחון ליגה, תפגוש הערב (שידור בחמש+ לייב) הפועל ירושלים את אחי נצרת בסיבוב ז' של גביע המדינה. בניגוד למשחקים הקודמים בליגה בהם לא הצליחו לנצח, לשחקנים האדומים כבר אין תירוצים. מלבד אופיר עזו ורפי כהן, כל השחקנים יכללו בסגל. 
  

אתמול ערכה הקבוצה אימון מסכם ולופא קדוש ניסה לדרבן את השחקנים: "ככל שנתקדם בגביע זה ייתן לכם יותר חשיפה. כדאי לכם לנצח." המאמן גם ניתח את היריבה אותה כבר ניצחה הפועל העונה: "הם קבוצה עם חלוצים טובים וצריך לשים עליהם דגש".
 
באימון המסכם תורגל בהרכב אורי פסו שסבל בתחילת השבוע ממתיחה במשפעה . יוסי ביטון עדיין בספק אך יהיה בסגל. אסף עזו יפתח במקומו. ביום ראשון תירגל קדוש את מוסא סלמן כבלם אך העובדה שפסו כשיר תחזיר את סלמן לקישור.
 
רם סטי שנעדר משלושה משחקים בגלל פציעה יפתח בהרכב אחרי שעלה מהספסל מול הכח רמת גן. עידן טל חוזר מהרחקה ויעלה גם הוא ב-11. בחלק הקדמי מתלבט לופא קדוש בין איציק כהן למתי אברהם שיפתחו לצידו של אדם מזרחי.
 
נציג הבעלים של המועדון, עמוס סאסי אמר הבוקר ל"ירושלים נט": "מאוד חשוב לנו כמועדון לעבור שלב הערב. המטרה שלנו היא כמו בכל משחק, לנצח. אנחנו שואפים להתקדם לשלב הבא."
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה