בראדלי: "הניצחונות יגיעו"



למרות ההפסד למכבי אחרי הארכה, במלחה מרוצים מהיכולת של השחקנים ובעיקר משבחים את יובל נעימי. ראמל בראדלי: "בשבועיים האחרונים עבדנו קשה, ניסינו להרים את הראש ואנחנו מרגישים שיש שינוי לטובה למרות ההפסד"

בהפועל ירושלים, על אף ההפסד אמש 100:104 למכבי תל אביב אחרי הארכה, מרוצים מהיכולת של השחקנים. כזכור, הקבוצה של שרון דרוקר הגיעה למשחק שהיא לא בשיא כושרה, אבל אתמול נתנה מאבק מצוין לאלופה וברגעים רבים של ההתמודדות אפילו הייתה עדיפה. "הוכחנו שהשחקנים שיש פה יודעים לשחק כדורסל", אמרו הבוקר במועדון ממלחה, "ועם הקהל האדיר שלנו, אפשר לתת פייט למכבי". בקבוצה שיבחו גם הבוקר הזה את יובל נעימי, שסיים את המשחק עם דאבל דאבל ענק.

ראמל בראדלי, שחקנה של האדומים, הוסיף ואמר: "היה משחק קשה, נלחמנו חזק, אבל צריך לתת את הקרדיט למכבי תל אביב. הם כל הזמן חזרו למשחק ועם כמה זריקות טובות ניצחו אותנו. אני חושב שמאז שהגעתי לכאן, המאמן דיבר הרבה על הקרבה וכולנו ניסינו לעשות את הכל בשביל להגשים את זה וגם אני באופן אישי ניסיתי לתת הכל עבור הקבוצה, אבל זה לא הספיק אתמול. בשבועיים האחרונים עבדנו קשה, ניסינו להרים את הראש ואנחנו מרגישים שיש שינוי לטובה למרות ההפסד. אני בהחלט חושב שעשינו צעד קדימה הערב כשכמעט ניצחנו את אחת הקבוצות הכי טובות באירופה ואם נשקיע את אותו מאמץ במשחקים האחרים, הניצחונות יגיעו".

הצילום באדיבות האתר של מנהלת הליגה.

 

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה