כמה מתוק: בית"ר ניצחה את ק"ש בתוספת הזמן



בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר, לא הפסיקה לתקוף את השער של עמוס, ובסופו של דבר זה השתלם. כהן: "מגיע לשחקנים שאפו, עשו את העבודה מצויין". בית"ר עדיין מתחת לקו האדום

איזה משחק היה הערב בטדי. בית"ר ירושלים הגיעה להתמודדות מול קריית שמונה מוכנה להפליא ונטולת רגשי נחיתות.
 

השחקנים של אלי כהן לא הפסיקו לתקוף את השער של דני עמוס ולא וויתרו, מה שהשתלם להם ובגדול בתוספת הזמן, כששיר צדק נגע בכדור בידו ברחבה ובית"ר קיבלה פנדל. ערן לוי ביקש לבעוט וסיים את בצורת השערים של בית"ר.
 
היריבות של בית"ר בתחתית השיגו הערב תוצאות שלא שימחו את המקומיים. ב"ש ניצחה את אשדוד 2:1, ראשון לציון ניצחה גם כן את הפועל פ"ת. מכבי פ"ת סיימה בתיקו. בית"ר עדיין מתחת לקו האדום ובשבוע הבא, הירושלמים יגיעו למושבה, למשחק העונה מול מכבי פ"ת.
 
אלי כהן אמר בסיום: "מגיע שאפו לשחקנים שלנו שביטלו את קרית שמונה. צריך להצדיע לשחקנים. חסר לנו עוד משהו כדי להיות יותר מסוכנים. המשחק הזה הוא ציון דרך. המאבק יהיה עד הסוף, הסכנה עדיין מרחפת והיא תרחף עד למשחק האחרון. תהיה פה דרמה רצינית שלא היתה הרבה שנים. אני שמח מאוד".
 
 
מחצית ראשונה:
 
בית"ר ירושלים הפתיעה. למרות הפער הברור ביכולת בין הקבוצות, השחקנים של אלי כהן לא הפסיקו לתקוף את השער של דני עמוס. בדקה השביעית הגיע לבית"ר פנדל אחרי שמאטוביץ' הפיל את פילאבסקי ברחבה אך השופט התעלם.
 
קובי מויאל הגיע למספר מצבים שלא הניבו תוצאות אך הירושלמים לא התייאשו והמשחק התנהל ברובו בצד של קריית שמונה שלא הצליחה להיכנס לעניינים. בדקה ה-30 לאונרדו פאסוס הרים כדור מצויין מאגף שמאל, דני עמוס שוב הציל את ק"ש.אין ספק, בית"ר ירושלים הייתה טובה יותר על המגרש במחצית הראשונה אך עמוס שמר על רשת נקייה.
 
מחצית שנייה:
 
הגשם בטדי לא הפסיק גם עם פתיחת המחצית השנייה. בדקה ה-55 לאונרדו פאסוס פרץ לרחבה, עבר את שיר צדק אך בעט חלש לידיו של עמוס. מנגד, צדק בפעולה דומה מצא את אריאל הרוש שהדף את הכדור.  צחי אליחן נכנס במקומו של דן אייבנדר בדקה ה-59. בדקה ה-65, חיים מגרלשווילי הכניס כדור רוחב מצויין לפאסוס אך עמוס הקדים אותו. אלי כהן החליף את ערן לוי בסטיבן כהן שהתעמת עם האוהדים.
 
בדקה ה-76, עוד התקפה מצויינת של בית"ר. פאסוס הוריד כדור נהדר לערן לוי שבעט חזק אבל לא מספיק כדי להכניע את עמוס שעבד הערב קשה מהרגיל. עשר דקות לסיום, אלי כהן הוציא את עמית בן שושן והכניס את לירן דיאמנט.
 
הרכבים:
 
בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, אבי ריקן, דן אייבנדר, ברק משה, קובי מויאל, סטיבן כהן, עמית בן שושן, ליאונרדו פאסוס.  
 
קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סאלח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', רביד גזל, אדריאן רוצט, בריאן גרזיציץ, דויד סולארי, שלומי אזולאי, שמעון אבוחצרה.
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה