בבית"ר עונים למבקרים: "משחק מכור? ניצחנו בזכות"



השחקנים של אלי כהן היו מאושרים מהניצחון וזעמו על הביקורת של היריבות. הקבוצה תגיש היום את הערעור לבית הדין העליון. מויאל שהצטיין אתמול ייעדר מול מכבי פתח תקווה. ריקן: "מאמין שנישאר"

בית"ר ירושלים השיגה אתמול ניצחון חשוב מאוד במאבקי התחתית שהצליח להרגיז לא מעט אנשים. בהפועל חיפה טענו כי המשחק היה מכור מראש וכי קריית שמונה לא התאמצה כלל.
 

הירושלמים ענו הבוקר למבקרים ואמרו: "משחק מכור? ניצחנו בזכות. כל שחקן נתן את הנשמה על המגרש וטוב שהיה שידור וכולם ראו את המאמץ הקבוצתי."
 
ביום שבת תפגוש בית"ר את מכבי פתח תקווה למשחק גורלי מאוד עבור שתי הקבוצות שנלחמות על ההישרדות בליגת העל. בקבוצה בונים על כמות אוהדים נכבדת שתגיע לאיצטדיון המושבה ותדחוף את השחקנים לניצחון.
 
קובי מויאל יחמיץ את המשחק אחרי שצבר חמישה כרטיסים צהובים ומי שעשוי לעלות במקומו בהרכב הוא דריו פרננדז שלא שיחק אתמול כלל.
 
אבי ריקן ששומר על יכולת טובה בשבועות האחרונים אמר בסיום: "כבר שלושה משחקים אנחנו שווים ליריבות בחלקים מהמשחק. באנו מוכנים, ידענו את הנקודות החזקות של קרית שמונה וניטרלנו אותן. אני מאמין בלב שלם שנישאר בליגה."

ריקן התייחס גם לעונש שקיבלה קבוצתו השבוע מבית הדין: "זה דירבן אותנו. אנחנו צריכים את טדי ואת הקהל. אני מאמין שאחרי הערעור יקלו בעונש". 

היום תגיש בית"ר את הערעור לבית הדין העליון ובקבוצה מאמינים כי כל עוד מדובר בעונש שניתן בלי התערבות של גורמים חיצוניים, המועדון יקבל הקלה משמעותית בעונש.

 

 התמונה באדיבות האתר הרישמי של בית"ר ירושלים.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה