שחקנים ביקרו את לופא, יוסי סאסי: "שיתחילו להתעורר"



שחקני הפועל ירושלים בחרו לבקר את החילופים של המאמן: "לקח סיכון שהכניס את מתי במקום אלירן, למה לא השתמש בחילוף השלישי?". יוסי סאסי כועס: "שיפסיקו לדבר על לופא, רצה ללכת על כל הקופה"

הפועל ירושלים שוב הפסידה, הפעם לבית"ר ת"א/רמלה. בקבוצה יש שמאמינים כי בזכות הקיזוז האפשרות לעלות לליגת העל עוד קיימת, אך רבים חושבים כי הסיפור גמור.
 

בסיום המשחק ביום שישי התווכחו השחקנים בחדר ההלבשה וצעקו:" אנחנו פראיירים, הרסנו לעצמנו." במהלך המשחק נרשם עימות מילולי בין יוסי ביטון לעידן טל.
 
הביקורות של השחקנים השבוע הופנו כלפי לופא קדוש: "מתי נכנס במקום אלירן אוחנה שהוא קשר אחורי. לופא לקח סיכון גדול מידי ואולי כי רצה לנצח אבל בדיעבד, יכול להיות שזה חילוף שהפסיד את המשחק. מתחילת העונה היו כאן זרים שלא שרדו ושוחררו כמו שבאו. למה לופא לא השתמש בחילוף השלישי והכניס את אריק?"
 
הבעלים של המועדון, יוסי סאסי ששמע את הדברים אמר ל"ירושלים נט":"שיפסיקו לדבר על לופא הוא רצה ללכת על כל הקופה ולנצח,אסור לו? אם מתי היה כובש היו אומרים שהחילוף של לופא מדהים. מתי לא רצה לכבוש? לא תמיד הולך. השחקנים לא מבינים שהם צריכים להילחם בכל משחק והעונה עדיין לא נגמרה. כשלופא ישלח כמה שחקנים לשבת ביציע אז אולי הם יבינו. את המשחק מול בית"ר ת"א הם היו צריכים לקחת. הם מקלקלים עונה יפה ואני כבר לא בטוח שנגיע לפליאוף העליון. שיתחילו להתעורר."
 
הבוקר ערך המאמן לשחקניו שיחה ארוכה ולאחריה התאמנו השחקנים בחדר הכושר.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה