בית"ר ניצחה בפ"ת ועלתה מעל הקו האדום



5000 אוהדים שהגיעו מהבירה ראו ניצחון 2:3 על היריבה מתחתית, מכבי פ"ת. בעקבות הניצחון, בית"ר עלתה מעל הקו האדום. אבי ריקן הצטיין

 
בית"ר ירושלים רשמה הערב ניצחון שני ברציפות, הפעם 2:3 על מכבי פתח תקווה. בעקבות הניצחון, בית"ר עלתה מעל הקו האדום. 5000 אוהדים שהגיעו למשחק מהבירה ראו משחק מצוין של אבי ריקן ושאר חבריו, שהצליחו לנצח בקרב התחתית החשוב.

 
בית"ר עלתה ליתרון כבר בדקה ה-13, כשאבי ריקן ניצל כדור קרן ובסיום המהלך בעט לקורה ופנימה. 0:1 בית"ר. הקצב המטורף של המשחק נמשך, כשעומר גולן השווה את התוצאה בדקה ה-17, אבל לאונרדו פאסוס החזיר את היתרון לבית"ר, כשנגח פנימה אח הגבהה של מגרלשווילי. הקצב הרצחני נמשך ובדקה ה-34, שער עצמי של אורי אוזן כבר העלה את בית"ר ליתרון 1:3.
 
החצי השני התנהל בשליטה של בית"ר, שהגיעה ללא מעט מצבים, ביניהם אחד של אייבינדר, אבל לא מצאה את הרשת וכשלא כובשים - סופגים, ובדקה ה-73 שער עצמי של פילאבסקי החזיר את פ"ת למשחק. 2:3 בית"ר.
 

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אבי ריקן, אנדריי פילאבסקי, תומר בן יוסף, חיים מגרלשווילי, ברק משה, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן, ליאונרדו פאסוס.

 
 
התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.  

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה