קדוש: "אין ספק שהליגה חשובה יותר"



הפועל ירושלים תארח הערב את מכבי פתח תקווה בגביע המדינה (19.30). גררו בספק, התלבטות לגבי ההגנה. איצרין ועזו מורחקים. עמוס סאסי הגיע לאימון המסכם

הפועל ירושלים מחפשת דרכים להיחלץ מהמשבר בליגה, והערב הם יכולים למצוא את הדרך הטובה ביותר, אם רק ינצחו את מכבי פתח תקווה. האדומים יארחו בטדי את הקבוצה של הלוזונים במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. כזכור, הפועל הגיעה למעמד אחרי ניצחון מדהים על מכבי ת"א בסיבוב הקודם.

לופא קדוש ייאלץ להסתדר בלי חיים איצרין המורחק ובלי אופיר עזו שיכל לשחק במקומו בעמדת המגן השמאלי אך גם הוא מורחק. המאמן שוקל לפתוח עם שלושה בלמים: יוסי ביטון, אורי פסו ואסף עזו, אך גם שילובם של מאור אוחיון או עידן טל בעמדה זו נלקחים בחשבון.

אלירן אוחנה ורם סטי ישובו להרכב אחרי שנעדרו מול עירוני בת ים. אוסקר גררו התאמן חלקית אתמול וכרגע הוא בספק למשחק , מה שגורם למאמן לכאב ראש נוסף. עמוס סאסי הגיע לאימון המסכם ודיבר עם השחקנים על ההתנהלות שלהם לאחרונה מול התקשורת וגם בינהם: "הביחד שלכם נהרס וזה היה הנשק שלכם. עשיתם עונה טובה, אל תהרסו, תילחמו על הכבוד שלכם." 

קדוש אמר אמש ל"ירושלים נט": "אנחנו באים למשחק במצב לא טוב. הקבוצה לא נראית טוב והפסידה חמישה משחקים בליגה. אם נוכל לנצח בוודאי שנשמח אבל זה לא מה שחשוב. חשוב לנו יותר להראות טוב, ולהחזיר את הביטחון לשחקנים לקראת המשחק מול אום אל פאחם. אין ספק שהליגה חשובה יותר."

על היריבה אמר המאמן: "זה לא משנה מה המצב של מכבי פתח תקווה בליגה. יש להם קבוצה טובה ואני חושב שאין קבוצה בליגה הלאומית שעדיפה על הסגל של פתח תקווה. זה לא משחק קל. אם ננצח זה יתן לנו הרבה כח להמשך." 

הצרות האמיתיות של הפועל ממתינות לה ביום שישי מול אום אל פאחם. עידן טל, חיים איצרין ורפי כהן מורחקים ואסף עזו יעמוד ביום רביעי לועדת משמעת בבית הדין של ההתאחדות, זכר להרחקתו מול כפר סבא. בקבוצה חוששים שעזו יורחק למספר משחקים.

 

 

 

.

 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה