חולמים על הגביע: הפועל מארחת את מכבי פ"ת



אחרי ניצחון מדהים על מכבי, בהפועל חולמים לעבור לשלב הבא בגביע, אך מעבר לכך רוצים להתאושש מההפסדים בליגה ולחזור להיות קבוצה מאוחדת. האם זה יקרה?

כבר תקופה שהפועל ירושלים לא נראית טוב. לא על הדשא, לא באימונים ולא בחדר ההלבשה, ולאו דווקא מבחינה מקצועית. האדומים עסוקים יותר מידי בביקורות אחד על השני וקצת פחות בכדורגל.
 

גם בהנהלת הקבוצה וגם בצוות המקצועי בטוחים שאם רק היו מאוחדים יותר, הכל היה נראה הרבה יותר טוב. עמוס סאסי הגיע אתמול לאימון המסכם ודיבר עם השחקנים. סאסי ניסה להעביר להם מסר, ורק בימים הקרובים נגלה האם דבריו של נציג הבעלים באמת הובילו לשינוי או היו בזבוז זמן.
 
"מאז שאתם לא ביחד, אתם לא מצליחים בליגה. הביחד שלכם נהרס וזה מה שהיה הנשק שלכם. תלחמו על הכבוד", ביקש סאסי מהשחקנים.
 
מעבר לכך, בקבוצה משוועים למנהיג. לא מעט שחקנים וגם בהנהלה ובצוות המקצועי לא ממש מבינים מי מוביל את הקבוצה, ולא יודעים לסמן אף אחד כמנהיג. עידן טל ורם סטי לא עמדו עד כה בציפיות של ראשי המועדון שעדיין מקווים לראות שינוי מכיוונם של השניים. אולי זה יקרה הערב? מי יודע.
 
הפועל ירושלים תנסה להתגבר על התקופה הרעה באמצעות ניצחון על מכבי פ"ת בשמינית גמר גביע המדינה, ב-19:30 בטדי. בסיבוב הקודם השיגו האדומים ניצחון מדהים על מכבי תל אביב ומול מכבי פתח תקווה החלשה, זה יכול להיות הרבה יותר קל.
 
חיים איצרין ואופיר עזו מורחקים. קדוש מתלבט האם לפתוח עם שלושה בלמים או  לשחק עם מאור אוחיון או עידן טל בעמדת המגן השמאלי. אוסקר גררו התאמן אתמול חלקית ורק לקראת המשחק יחליט קדוש האם לפתוח איתו בהרכב.
 
בקבוצה מקווים שהאוהדים יגיעו למשחק היום, בעיקר משום שלאחרונה ובטח לאור התוצאות בליגה, כמות האוהדים שמגיעים למשחקים יורדת משבוע לשבוע.
 
הזמנה למשחק הגביע, עריכה: פלג נתנאל
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה