המהפכה של זדה: מלול וצאבג יורדים לספסל



ליאור זדה יבצע מספר שינויים בהרכב ובמערך לקראת המשחק מול הפועל ערד בטדי. עדן מלכה צפוי לפתוח. הקבוצה תשחק עם שלושה בלמים- פוגלמן, נווה וסולומוביץ'

באופן כמעט אירוני, גם הפועל קטמון ירושלים, בדיוק כמו הפועל ירושלים, עומדת היום בפני משחק חשוב במיוחד.
 

קטמון תארח בטדי את הפועל ערד מתחתית הטבלה שנלחמת על מקומה בליגה א' דרום. בקבוצה בטוחים שקל זה לא הולך להיות, במיוחד לאור השיפור ביכולתה של האורחת. בתקופה האחרונה עוברת ערד תקופה מוצלחת, ויש בקטמון כאלה שמייחסים זאת לצירופו של השוער, אשר אלחרר.
 
אחרי שלושה הפסדים רצופים, בקטמון לא יתפשרו על פחות מניצחון. ליאור זדה יבצע מחר מספר שינויים בהרכב ובמערך ויעבור לשחק עם שלושה בלמים- עומרי נווה, יובל פוגלמן וזיו סולומוביץ'. בקבוצה מרוצים מהיכולת של עדן מלכה באימונים והוא צפוי לפתוח.
 
כפיר מלול ועוז צבאג ירדו לספסל וישולבו במהלך המשחק, כשמאחורי ההחלטה עומדת התקווה של הצוות המקצועי שהשניים יעלו רעננים ורעבים לחצי השני בזמן ששחקני היריבה יהיו כבר מותשים.
 
לאימון הקבוצה ביום רביעי הגיע אורי שרצקי שדיבר עם השחקנים ואמר להם: "אנחנו בתקופה רעה ואנחנו צריכים להתעורר מהחלום הזה. נכון שבתקופה האחרונה קצת הרסתם, אבל עדיין לא מאוחר לתקן את המצב."
 
שחקני הקבוצה היו נרגשים במיוחד באימון מדבריו של שחקן הקבוצה יאן חנוכייב שהכין מכתב והקריא אותו בפני השחקנים. ההכנסות מהמשחק יעברו למימון הניתוח של המגן, ליאור חוג'ה.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה