המו"מ בין הפועל לקטמון על סף פיצוץ?



נציג הבעלים דיבר עם השחקנים באימון המסכם וניסה להרגיע את הפאניקה. סאסי: "מודה לראש העיר על התמיכה". מחר: אחי נצרת. ביטון מורחק, איציק כהן ישוב להרכב

שחקני הפועל ירושלים לא הפסיקו לדון בימים האחרונים בשיחות שמתנהלות בין המועדון שלהם לבין הפועל קטמון.
 

חלק מהם, שחתומים לעונה הבאה, החליטו לדרוש תשובות לגבי עתידם, ולשם כך הגיע היום עמוס סאסי למועדון וערך אסיפה.
 
"המו"מ עם קטמון הגיע למבוי סתום.הסיכוי לאיחוד הוא קלוש. גם אם האיחוד ייצא לפועל בסופו של דבר, אף אחד פה לא צריך להילחץ. שחקנים לא אמורים להיפגע מהמהלך וזה היה התנאי הראשון שלנו שישבנו לדבר עם קטמון. המטרה הסופית היא להישאר הפועל ירושלים."
 
בסוף האימון אמרו שחקנים: "ידענו מהרגע הראשון שאין שום סיכוי שעמוס יפקיר אותנו וירשה שהחוזים שלנו יופרו. אם יהיה איחוד ועמוס יילך זאת אבדה ענקית לכולם."
 
עמוס סאסי אמר לנו היום: "יש לי מחויבות אישית כלפי השחקנים שלי. הם המשפחה השנייה עבורי ואני לא הייתי מסכים ולו לרגע ששחקנים יפגעו. שכולם ישארו רגועים. זה נכון שכרגע השיחות לא מתקדמות ואני ביקשתי כבר מגיל להכין תוכנית עבודה לעונה הבאה לכל מקרה שלא יהיה. אין לנו יותר מידי זמן. אני רוצה להודות לניר ברקת על העזרה שלו ועל התמיכה במשא ומתן ואני מקווה שהוא ימשיך לעזור להפועל ירושלים."
 
בעניין אחר, הפועל תארח מחר בטדי את אחי נצרת (16.00). יוסי ביטון שהורחק מול רמת גן, יישב ביציע ואסף עזו יחזור לעמדת הבלם. איציק כהן שסופסל בשבוע שעבר, ישוב ל-11.
 
הרכב משוער: רפי כהן, חיים איצרין, אסף עזו, אורי פסו, לירן מזרחי, אלירן אוחנה, רם סטי, אופיר עזו, אוסקר גררו, איציק כהן, אדם מזרחי.
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה