סלמן עמר: "מרגיש גאווה לאמן את הקבוצה בה גדלתי"



הפועל ירושלים מתחילה לעבוד עם מאמנה החדש. ההנהלה תנסה להשאיר את אופיר ואסף עזו. האימונים יחלו בסוף חודש יוני, או בראשון ליולי לכל המאוחר. מחנה האימונים ייערך בארץ. בזיז נפגש עם טל: "שיחת היכרות. שמעתי והשמעתי, ניפגש שוב"

יו"ר הפועל, צחי בזיז צפוי להיפגש היום ומחר עם שחקני הפועל החתומים, במטרה להשיג את הסכמתם לקצץ משכרם.
 

כבר אתמול בערב נפגש בזיז עם עידן טל לשיחת היכרות. היו"ר שמתעקש לשמור על חשאיות בכל הנוגע למשאים ומתנים עם השחקנים אמר: " נפגשנו לשיחת היכרות. שמעתי והשמעתי ועדיין לא נסגר שום דבר. ניפגש שוב ונדון יותר לעומק במה יקרה הלאה".
 
במועדון מצפים מרם סטי הקפטן, לשמש דוגמא ליתר חבריו ולקזז סכום לא מבוטל משכרו, מה גם שבקבוצה מאוכזבים מאוד מיכולתו בעונה החולפת ומהתרומה המזערית שלו. קל זה בטח לא יהיה מאחר ובשיחות סגורות אמר השחקן לחבריו לקבוצה כי הוא לא מתכוון לוותר על מה שמגיע לו לפי החוזה.
 
הנהלת הפועל תעשה מאמצים להשאיר את אופיר ואסף עזו שמוערכים מאוד גם על ידי המאמן החדש, סלמן עמר. הקבוצה תשוב להתאמן בסוף החודש הקרוב, או בראשון ליולי. הנהלת הקבוצה החליטה כי מחנה האימונים ייערך בארץ.
 
סלמן עמר אמר היום ל"ירושלים נט": "לאמן את הפועל זה דבר גדול ומרגש עבורי וסוג של סגירת מעגל. אני מלא גאווה להיות המאמן של הקבוצה בה גדלתי."
 
עמר שיודע שיהיה עליו לעבוד תחת מגבלות תקציביות הוסיף: "יש לנו זמן. נעבוד בשקט ונלך על בטוח. יהיה סגל טוב. אני צריך את הזמן עד תחילת השבוע כדי להתארגן ואז נהיה חכמים יותר."
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה