קטמון: טסלפפה נפגש עם שחקנים, מרציאנו סיכם



מאמן הפועל קטמון נפגש עם שחקני קטמון מהעונה החולפת והבהיר להם שהוא מעוניין שימשיכו. מאור מרציאנו סיכם את תנאיו. טסלפפה לא ויתר על עידן שמש וההנהלה תיפגש עם אביו. הקבוצה תצא למחנה אימונים

הפועל קטמון ממשיכה בהכנות:בניגוד לעונה שעברה, הקבוצה תצא למחנה אימונים בבית הנבחרות בוינגייט ב-26 באוגוסט.
 

ביום חמישי האחרון הגיע עופר טסלפפה לירושלים ונפגש עם שחקני הבית ציון זקן,ג'וני צ'ברטוק ועוז צבאג והבהיר להם כי הוא בונה עליהם לעונה הבאה. בהמשך יפגש המאמן גם עם מיקי רנדי שחזר מחופשה פרטית ועם עמית שמש וארטיום טרטיאק.  בשבוע שעבר ערך המאמן פגישת היכרות עם הקפטן, שי אהרון.
 
המגן השמאלי, מאור מרציאנו יהיה שחקן הרכש הראשון של טסלפפה אחרי שסיכם את תנאיו בקבוצה. המו"מ עם שרון ברנשטיין עדיין לא מתקדם משום שיש פערים גדולים בין הצדדים. בקבוצה מאמינים שהשבוע יסכמו גם עם יוסי אבולעפיה ובמקביל מחפש המאמן בלם נוסף שישחק לצידו. קטמון עדיין לא פתחה במשא ומתן עם חי אטיאס.
 
למרות השמועות לפיהן החלוץ עידן שמש ימשיך במרמורק, בקטמון אומרים כי הוא עדיין בתמונה. נציגי הקבוצה צפויים להיפגש עם אביו שמתגורר בצפון הארץ כבר השבוע במטרה לסכם את תנאיו במועדון.
 
טסלפפה מעוניין להחתים לעונה נוספת את יובל פוגלמן והוא ממתין לחזרתו מארצות הברית.
 
המאמן אמר הבוקר ל"ירושלים נט": "מאור מרציאנו ישחק אצלנו ב-99%. אנחנו עושים הכל לאט ולא ממהרים. חשוב לי מאוד שהבסיס מהעונה שעברה ושחקני הבית ימשיכו. אני מאמין שכך יהיה."
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה