מומי דהן: "גאידמק צריך להתבייש, חוסר אחריות"



הספונסר הראשי של אלדן בשנים האחרונות עזב בידיעה שגאידמק לא יתמוך עוד בקבוצה. השחקנים התבקשו להחזיר את הרכבים, גם קורנפיין ונבון ימסרו את הרכבים כחלק מהצימצומים. בבית"ר מחכים למשקיעים: "לא נמהר ללכת לפירוק"

 בבית"ר ירושלים מתחילים להסתגל למציאות החדשה וליום שאחרי ארקדי גאידמק.
 

השחקנים התבקשו הבוקר להחזיר מיידית את הרכבים השכורים לאלדן, שכן הקבוצה משלמת מכיסה על הרכבים ולא מקבלת אותם כחלק מהסכם החסות שהיה עד השנה עם חברת הרכבים.
 
מי שעוד יחזירו את הרכבים הם איציק קורנפיין וחיים נבון שיתגייסו גם הם להקל על הגרעון של בית"ר. בקבוצה מחכים כעת לפניות ממשקיעים רציניים ואומרים: "כל מי שמבקש כרטיסים ליציע הכבוד ויש לא מעט כאלה, יצטרכו לעמוד עכשיו במבחן האהדה לבית"ר. יש המון אנשי עסקים בעיר ואנחנו מצפים שיתגייסו לעזרתנו. לא נמהר ללכת לפירוק. עד היום שבו נצטרך להגיש לבקרה את התקציב, יש לנו זמן לנסות ולגייס משקיעים."
 
שמו של אלי טביב אומנם הוזכר כמועמד להשתלט על הקבוצה אך בבית"ר לא ממהרים לחגוג: " השם של טביב עולה כל הזמן, כל מי שרוצה חמש דקות פרסום ועמוד בעיתון יגיד עכשיו שהוא רוצה את בית"ר. אנחנו רוצים לראות מה יקרה בפועל."
 
מי שלא התפלא כלל מההודעה של ארקדי אידמק, הוא הבעלים של חברת "אלדן", מומי דהן. החברה החליטה להפסיק את ההתקשרות עם הקבוצה מאחר ובשנים האחרונות "אלדן" השקיעה יותר כספים מהבעלים.
 
מומי דהן אמר היום ל"ירושלים נט": "ארקדי גאידמק צריך להתבייש שהוא מודיע על עזיבה כל כך קרוב לפתיחת האימונים. זה חוסר אחריות. לא מדובר כאן בעסק פרטי אלא בקבוצה עם שחקנים, אוהדים, עתיד וילדים. הוא קם והלך בלי שום מחויבות וזה חוסר אחריות."
 
דהן הביע הזדהות עם היו"ר וחברו הטוב קורנפיין שנמצא עכשיו בצומת דרכים: "אם איציק היה בתקופה שגאידמק השקיע יותר מ-300 מיליון שקל, בית"ר לא הייתה רואה את הליגה עוד 20 שנה. מי שניהל את הקבוצה בזמנו חילק משכורות לשחקנים בלי שום פרופורציה."
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה