סלמן עמר ביטל את האימונים הפתוחים



שישה שחקנים בלבד הגיעו לאימון הפתוח שקבעה הפועל ירושלים, המאמן החליט לוותר על הרעיון. אופיר עזו ממתין לתשובה סופית מהקבוצה

סלמן עמר הגיע הבוקר לאימון הפתוח שקבע לשחקנים שרוצים להצטרף לקבוצה, וגילה שרק שישה הופיעו.
 

שאר השחקנים שנרשמנו נעדרו מסיבות שונות. המאמן החליט לבטל את הימים הפתוחים שתיכנן ופיזר את השחקנים שכן הגיעו.
 
עמר אמר הבוקר ל"ירושלים נט": המטרה הייתה לתת הזדמנות לשחקנים צעירים שלא מצאו מקום. שחקנים לא הגיעו והחלטתי לבטל. אלו שכן הגיעו יקבלו הזדמנויות במהלך האימונים הראשונים שלנו."
 
צחי בזיז ועמוס ויוסי סאסי נפגשו היום בצהריים ודנו בענייני התקציב של הקבוצה. הבעלים לקח טיים אאוט של 48 שעות על מנת לקבל החלטות לגבי מספר נושאים כספיים.במועדון צפויים לקבל החלטות עד סוף השבוע לגבי כל שחקני הסגל מהעונה החולפת.
 
בעניין אחר, בקבוצה רצו לסגור עוד היום את צירופו של אופיר עזו שכידוע מחזיק בהצעה רצינית מאוד גם מהפועל קטמון ומקבוצות ליגה לאומית. עזו אמור לקבל תשובה מיוסי סאסי שכאמור לקח פסק זמן. הקשר מן הסתם,  נותן עדיפות לקבוצה של עמר וממתין להחלטה סופית לגבי שכרו.
 
אתמול נסעו בזיז ועמר לווינגייט על מנת לבחון את האפשרות לקיים שם מחנה אימונים. החלטה סופית בנושא עדיין אין, מה גם שתקציב הקבוצה למחנה מוגבל מאוד: "התרשמנו מהמקום ומהתנאים. אנחנו שוקלים את ההצעה ובינתיים בודקים אפשרויות אחרות", אמר עמר.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה