אום אל פאחם תמתין לאדם מזרחי עד יום חמישי



מאמן הקבוצה מעוניין לצרף חלוץ לאימונים וטוען כי הדד ליין שהוצב למזרחי הוא יום חמישי ב-11 בבוקר. הקבוצה ערכה אימון מפרך וארוך מהרגיל. עמר בוחן בלם ומגן שמאלי, משחק האימון נדחה ליום חמישי

מכבי אום אל פאחם צפויה לוותר על שירותיו של אדם מזרחי אם לא יצליח להשיג את השחרור מהפועל ירושלים עד יום חמישי ב-11 בבוקר, כך אמר היום מאמן הקבוצה, איברהים אבו רקייק.
 

"אנחנו יודעים מה הפועל רוצה אבל אין לנו כוונה לשלם. אנחנו רוצים את אדם אבל אם עד יום חמישי הוא לא יביא את השחרור, הסיכום איתו מבוטל. יש לי חלוץ אחר שממתין לטלפון ממני", אמר מאמן הקבוצה.
 
בהפועל לא מתכוונים לרדת מהדרישה לקבל דמי השאלה ועמוס סאסי אמר לנו: "עמדתנו בנושא לא השתנתה."
 
מזרחי לא הופיע ביומיים האחרונים לאימוני הקבוצה ובמועדון לא מרוצים מהתנהלותו: "עד סוף השבוע הסיפור הזה חייב להיגמר. הוא תחת חוזה והוא חייב להתאמן."
 
הקבוצה ערכה הבוקר אימון מפרך בשמש החמה, אימון שהתארך ב-25 דקות נוספות. השחקנים ממשיכים להתלונן על הדשא ועל החום אך בקבוצה אומרים כי אין ברירה ועד שהמגרש בקריית יובל יהיה מוכן, אין מקום אחר להתאמן בו.
 
לאימון הקבוצה הבוקר הגיעו שני שחקנים חדשים: אורן כהן שגדל בבית"ר ומשחק בעמדת הבלם, והמגן השמאלי דרור ניר שגדל במכבי תל אביב.
 
משחק האימון שהיה אמור להתקיים מחר מול מכבי יבנה נדחה ליום חמישי ולאחר מכן צפוי המאמן לנפות שחקנים מהסגל.
 
מחר צפויה להתקיים פגישה בין אופיר קורץ לצחי בזיז. בהפועל אומרים כי עד שהשניים לא יסדירו את העניינים האישיים בינהם, קורץ לא יצורף להנהלה, וגם לאחר מכן, צירופו מותנה באישור בזיז.
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה