הפועל תעזור לטל למצוא קבוצה



ההנהלה צפוייה להציע את הקשר לקבוצות אחרות שיכולות לשלם את החוזה הגבוה שלו. הקפטן היה אמור להחזיר תשובה לגבי הקיצוץ בשכרו היום בצהריים אך יצא מהמועדון וטען שהוא ממהר, להנהלה אין כוונה לוותר לו

הנהלת הפועל ירושלים תפנה בימים הקרובים למספר קבוצות ותציע להן לקלוט את עידן טל.
 

כזכור, אתמול הודיעו עמוס סאסי וגיל רז לקשר שהחוזה שלו מכביד על תקציב הקבוצה וכי הוא רשאי לחפש מועדון אחר. בהפועל לא בונים על כך שטל יציע את שירותיו למועדונים אחרים ויעזרו לו בחיפושים. בכל אופן יש להבהיר כי הקשר מתאמן כרגיל ואם לא תהיה קבוצה שתוכל לעמוד בחוזה שלו, הוא ישאר בהפועל.
 
נציג הבעלים, גיל רז אמר ל"ירושלים נט" : "הפועל ירושלים הודיעה לעידן טל שיש לה קושי כלכלי לעמוד בחוזה שלו. אושר לו לנסות למצוא קבוצה. עידן אמר שהוא מבין ולא רוצה להכביד וינסה למצוא. הוא שחקן מן המניין ומתאמן כרגיל. במידה ולא תמצא הקבוצה, הוא יישאר במועדון וחוזהו יכובד."
 
רם סטי היה אמור להודיע היום להנהלה האם הוא מוכן לקצץ משכרו אך עזב את המועדון מבלי להחזיר תשובה. בהנהלה ממתינים כבר יומיים להחלטה של סטי אך הוא מתחמק מלתת תשובה חד משמעית, כנראה משום שההנהלה ביקשה ממנו לקצץ בסכום לא מבוטל. בקבוצה לא מתכוונים לוותר לקשר.
 
אחרי אימון הבוקר ערכה הקבוצה ארוחה משותפת.השחקנים שגרים מחוץ לירושלים קיבלו חדרים במלון "אלדן" וישאר ללון הלילה בירושלים. מחר בבוקר תערוך הקבוצה אימון נוסף.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה