בית"ר וב"ש נפרדו בתיקו 1:1



החבורה של אלי כהן רשמה נקודה ראשונה העונה. אלי דסה העלה ליתרון בשער גדול, תומר סוויסה השווה בחצי השני. המאמן ודריו פרננדז ישבו ביציע. טלסניקוב:"ההכנה והקרדיט לאלי". דן אייבנדר צפוי לסכם מחר בק"ש

בית"ר ירושלים השיגה הערב נקודה ראשונה בליגה, כשסיימה בטדי בתיקו 1:1 עם הפועל ב"ש. אלי דסה העניק יתרון ראשון לבית"ר במחצית הראשונה, אחרי שהפציץ את החיבורים ברגל שמאל, אבל האורחים מהדרום היו טובים יותר בחצי השני והצליחו להשווה. 1:1 בסיום.  

בית"ר פתחה עם אריאל הרוש בשער. אלי דסה חזר להרכב בעמדת המגן הימני ובמרכז ההגנה שיחקו מתן בראשי ודינו שקוורץ. את עמדת המגן השמאלי אייש חיים מגרלשוילי. בקישור האחורי פתחו אופיר קריאף וקובי מויאל ובכנפיים שיחקו צחי אליחן ואבי ריקן. בחוד עלו ערן לוי ועומר נחמני.

עוזר המאמן אמר בסוף המשחק: "חבל שלא השגנו את הנקודות הערב. האיכויות שיש לערן לוי לא קיימות אצל הרבה שחקנים ואין לי ספק שהוא יפרע שטרות. במשחק היום הוא היה צריך לקחת יותר על עצמו. ההכנה והקרדיט למשחק הם לאלי."

מצטיין המשחק, אלי דסה אמר: "אני חוזר ובגדול. אמלא את החור שנוצר כמו שציפו ממני. בית"ר היא קבוצה שהצעירים שלה מאוד מחוברים למועדון, אוהבים את בית"ר וחיים את הקבוצה. "

דן אייבנדר שלא הצליח להגיע להבנות עם בית"ר, צפוי לחתום מחר בשורות האלופה, קריית שמונה. איזי שרצקי שידרג השבוע את ההצעה לקשר, ובית"ר צפויה להרוויח מהעסקה מיליון וחצי שקלים.

 

מהלך המשחק

המשחק נפתח בצורה די חלשה, כששתי הקבוצות לא מסכנות את השער ומרבות לאבד כדורים. ערן לוי ניסה את מזלו בדקה התשיעית, אבל הכדור שלו לא מצא את המסגרת. בדקה ה-30 הייתה זאת ב"ש שהייתה יכולה לעלות ליתרון, אבל תומר סוויסה החמיץ והשאיר את התוצאה בעינה. אגב, במהלך המחצית הראשונה ביקש השופט שי שטרית מטלסניקוב להחליף את חולצתו, בטענה שהוא מתבלבל בינו ובין השחקנים. אלי דסה ואבי ריקן ניסו את מזלם ללא הצלחה, אבל ב"ש המשיכה להיות מסוכנת יותר ושוב היה זה סוויסה, שהפעם מצא את הקורה. ואז הגיעה הדקה ה-41, ואלי דסה, שחזר מפציעה כל כך ארוכה, שיחרר פצצה לחיבורים ומצא את השער של ב"ש. 0:1 בית"ר. התוצאה נשמרה עד המחצית.

 המחצית השנייה יצאה לדרך. אין חילופים באף אחת מהקבוצות. בדקה ה-50 סוויסה כיפר על כל ההחמצות שלו והצליח להשוות. 1:1. ב"ש שולטת בשדה בדקות אלו, אבל דווקא קובי מויאל היה קרוב להחזיר את היתרון, כשנגיחה שלו הלכה ליד העמוד. בדקה ה-68, חילוף ראשון בבית"ר: עומר נחמני יוצא, ברק משה מחליף אותו. 15 דקות לסיום, בית"ר כמעט הצליחה לכבוש, אבל קריאף לא הצליח להבקיע והתוצאה נשארה בעינה. טלסניקוב ערך חילוף נוסף והפעם הכניס את לירון דיאמנט במקומו של אליחן. דקה לסיום: בית"ר עם חילוף נוסף - אופיר עמרם החליף את קריאף. 1:1 בסיום.

 

התמונה באדיבות האתר הרשמי של בית"ר ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה