עמר: "המשחק היה לגמרי בשליטה שלנו"



הנהלת הפועל והצוות המקצועי מרוצים מהתיקו מול מכבי פתח תקווה. אלי דרעי ואיציק כהן זכו לשבחים. עמר לשחקנים בהפסקה: "בדרך למגרש היינו כבר בפיגור 4:0". מאמצים לפשר בין עידן טל להנהלה ללא בוררות

בהפועל ירושלים השיגו ביום שישי תיקו מול מכבי פתח תקווה, ולמרות שיצאו מהמושבה עם נקודה אחת בלבד, לאדומים יש המון סיבות לאופטימיות.
 

עד אותו משחק, מכבי פ"ת הובילה את הליגה ונשארה מושלמת, ובהפועל יש לומר, חששו מהמפגש עם היורדת הטרייה. למרות זאת, האדומים שלטו כמעט לחלוטין במשחק, להוציא את השער השטותי והמהיר שספגו בדקה השלישית.
 
מי שזכה למחמאות היה אלי דרעי שהחליף את רם סטי שהתלונן על מתיחה וביקש להתחלף. דרעי ממשיך להרשים את הצוות המקצועי למרות שרשם החמצה ענקית בדקה ה-88. גם איציק כהן ממשיך ביכולת המצויינת ואחרי שכבש את שער השוויון רץ למאמן סלמן עמר. במועדון מרוצים מאוד מהשתלבותם של השחקנים הצעירים והתרומה שלהם מתחילת העונה.
 
במחצית המשחק אמר המאמן לשחקניו: "כשהיינו בדרך לפתח תקווה היינו בפיגור 4:0 לפי התחזיות והציפיות. בינתיים אנחנו בפיגור של 1:0 ואנחנו יכולים וצריכים להשוות וגם לנצח".
 
אגב, מוסא סלמן שיחק כחלוץ אחרי שעמר החליט לעלות למשחק במערך שונה מהרגיל. המאמן אמר היום ל"ירושלים נט": "מלבד הדקות הראשונות של המשחק בהן ספגנו את השער, המשחק היה לגמרי בשליטה שלנו ואם היינו מנצלים את המצבים שהגענו אליהם, היינו גם מנצחים. אני מסתכל קדימה וכבר חושב על המשחק מול ראשון לציון שללא ספק, לא יהיה קל".
 
בעניין אחר, האוהדים מפעילים לחץ רב על ההנהלה לנסות ולפתור את הסכסוך המתמשך עם עידן טל ולהשיבו לסגל הקבוצה. בהנהלה לא פסלו על הסף את הרעיון להגיע להסדר כלשהו עם טל ללא בוררות ונציג הבעלים גיל רז אמר לנו בנושא: "אנחנו מוכנים לשבת עם עידן כשירצה".
 
 
 
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה