שופט נולד: גיל רז שפט בטורניר פנימי



טורניר שהתחיל בקריית יובל בתחילת השבוע גרם לשני אירועים יוצאי דופן: עזו סולק מהאימון אחרי שצעק על מאמן השוערים, גיל רז 'התחפש' לשופט

סלמן עמר החליט לשנות אווירה מעט השבוע ולנצל את פגרת הנבחרת על מנת לערוך טורניר פנימי לשחקניו.
 

אתמול שפט במשחקים רמי מור, מאמן השוערים. רם סטי, עידן טל ואופיר עזו לא היו מרוצים מרמת השיפוט והתפרצו לעברו. עזו שכעס במיוחד אמר למור:"אפס מאופס". סלמן עמר החליט לעצור את האימון ושלח את הקשר למקלחת מוקדמת.
 
באסיפה הקבוצתית הבוקר התנצלו סטי, טל ועזו בפני מור והקבוצה. היחיד שצפוי להיענש בעקבות המקרה הוא אופיר עזו, שככל הנראה ידרש להגיע ולעזור במחלקת הנוער.
 
אירוע חריג לא פחות התרחש כשהשופט הבוקר היה נציג הבעלים, גיל רז. שחקנים בקבוצה הופתעו ואמרו: "הוא חלק מהצוות המקצועי לכל דבר. הוא נותן לנו הערות מקצועיות, מגיע לכל אימון ומפקח והיום הוא גם היה שופט. אם זה לא מוזר אז מה כן".
 
סלמן עמר התייחס לתקרית בין עזו למור ואמר ל"ירושלים נט": " מה שקרה אתמול היה חמור מאוד. החלטה סופית תתקבל ביום ראשון ומי שיחליט לגבי העונש יהיה רמי. חבל שבשבוע שאמור להיות כיפי קרה מקרה כזה" .
 
מור עצמו לא ממש התרגש מהמקרה ואמר: "אני חבר של השחקנים ולפעמים הם עוברים את הגבול. לא צריך לקחת את זה קשה, זה קרה במסגרת משחק פנימי ומבחינתי זה נגמר".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה