טסלפפה: "הניצחון ייתן לנו המון ביטחון להמשך"



עופר טסלפפה היה מרוצה מהניצחון המרשים של קבוצתו על כפר יונה. שביעות רצון מאיסלם אלזנטי שחזר להרכב

הפועל קטמון ירושלים רחוקה שלוש נקודות בלבד ממוליכת הטבלה, מכבי שעריים בעקבות הניצחון הראשון שהשיגה ביום שישי על כפר יונה.
 

בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון המשכנע שהשיגה הקבוצה והיכולת של כלל השחקנים. נכון לעכשיו, לא תעשה פנייה לאבי אבינו משום שלקבוצה אין את האפשרות הכלכלית להחתים אותו.
 
בנוסף ואחרי היכולת הגבוהה של שחקני ההתקפה ביום שישי, במועדון בטוחים כי הסגל הקיים יכול להוביל את המועדון לפסגה. ביום שישי החזיר עופר טסלפפה את איסלם אלזנטי להרכב הפותח, והקשר גמל לקבוצה עם שער.
 
המאמן אמר היום ל"ירושלים נט": "אנחנו מאוד מרוצים ומאוד מקווים שתהיה המשכיות. זה לא היה קל כמו שזה נראה. בדקה החמישית נקלענו לפיגור אבל בסופו של דבר מה שהכריע היה שהגענו להרבה מצבים וידענו לנצל אותם שלא כמו במשחקים הקודמים. זה ניצחון שייתן לנו המון ביטחון להמשך הדרך".
 
היום תשוב הקבוצה להתאמן, ובסוף השבוע יזכו השחקנים למנוחה. המשחק הבא של קטמון ייערך ביום שני הבא מול קריית מלאכי. איצטדיון טדי עובר שזרוע ולכן המשחק יתקיים במרמורק.
 
אגב, בקבוצה שוקלים לפנות להתאחדות ולהתלונן על התנהגותם של אוהדי כפר יונה שירקו על אוהדי קטמון וזרקו לעברם אבנים. במועדון סיפרו כי כבר בדקה ה-20 התקשרו למשטרה אך ניידות הגיעו למגרש רק בדקה ה-80.
 
 
צילום: שלומי גבאי. הצילום באדיבות האתר הרישמי של הפועל קטמון ירושלים.
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה