התנאי לקבלת בית"ר: טביב יעמוד בכל התחייבויות הקבוצה



טביב לא יידרש לשלם לגאידמק על הקבוצה אך ייאלץ לעמוד בהתחייבויות מעל עשרה מיליון שקלים. רוני מאנה טוען: "ביום רביעי ינחת בישראל איש עסקים שמעוניין לרכוש את הקבוצה"

ארקדי גאידמק מוכן להעביר את בית"ר ירושלים לאלי טביב ללא תמורה.
 

הבעלים הנוכחי לא ידרוש שום סכום עבור בית"ר אך טביב יצטרך לעמוד בהתחייבויות המועדון שמוערכות בקצת יותר מעשרה מיליון שקלים, דבר שמרתיע מעט את האקס התל אביבי, שיודע שיהיה עליו לבנות את הקבוצה מחדש ולהשקיע סכום כסף נכבד על מנת להעמיד קבוצה ראויה.
 
אחרי הפגישה עם קורנפיין, ביקש טביב זמן לעבור על כל החובות וההתחייבויות של הקבוצה על מנת לבחון את כדאיות העסקה. במועדון מעריכים כי זה לא יהיה מה שימנע מטביב לרכוש את המועדון.
 
איש העסקים רוני מאנה, טוען באוזני מקורבים למועדון כי "ביום רביעי ינחת בארץ איש עסקים אמריקאי שמעוניין לרכוש את הקבוצה מיידית". בקבוצה ממתינים לראות האם דבריו של מאנה נכונים ואכן יש רוכש פוטנציאלי שיגיע בתיווכו של מאנה.
 
בנוגע לאוהדים, הרי שכל מי שירכוש את הקבוצה העונה יצטרך לבחור האם להישאר עם עמותת האוהדים או להתנהל לבד במערכת. אם הרוכש יחליט שלא לשתף את נציגי עמותת האוהדים בהנהלה, הוא יצטרך להשיב לאוהדים שני מיליון שקלים שגוייסו על ידם בקיץ האחרון.
 
 
צילום: פלאש 90

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה