בית"ר ירושלים: "טביב שוקל את צעדיו"



הבעלים העתידי של בית"ר ירושלים נפגש עם איציק קורנפיין ונציגים מטעמו של ארקדי גאידמק ואמור לקבל החלטה בשבוע הקרוב. טביב יצטרך למצוא דרך לעקוף את תקנון ההתאחדות

אלי טביב נפגש היום בצהריים עם נציגי בית"ר ירושלים במטרה לקדם את המשא ומתן לרכישת המועדון. הפגישה נערכה במשרדו של עו"ד יורם זמיר שמייצג את טביב.
 

הבעלים העתידי הגיע לפגישה יחד עם ביתו ליהי טביב שעשויה להשתלב בהנהלת הקבוצה. את בית"ר ייצגו היו"ר איציק קורנפיין, חשב המועדון חיים נבון ועורך הדין ישראל גולדשמיט.
 
מבית"ר נמסר: " לאחר שנערכה פגישה של הצדדים ביחד עם אנשי הכספים ועורכי דין נסקר מצב המועדון בהיבטים הכספים והאחרים, אלי טביב שוקל את צעדיו ואת האפשרויות בהתחשב בתקנוני ההתאחדות וישתדל לקבל החלטה בתוך זמן קצר".
 
טביב הגיע לפגישה עם שאלות רבות בנוגע למצבה הפיננסי של הקבוצה, זאת לאחר שכבר עבר על כל הספרים וההתחייבויות שיהיה עליו לקחת על עצמו. בנוסף, טביב ביקש לקבל מידע על חוסר הוודאות המתמשך בנוגע למגרש האימונים בבית וגן.
 
עניין נוסף שמונע התקדמות הוא התקנון של ההתאחדות שקובע שטביב נמצא בתקופת צינון לאחר שהיה הבעלים של הפועל תל אביב. טביב ייאלץ למצוא דרך לעקוף את התקנון הנוקשה.
 
בכל מקרה, ביום שני הקרוב אמור טביב להגיע למשחק בין הפועל תל אביב לבית"ר ירושלים, דבר שעשוי לגרום למתח גדול יותר ביציעים. הקבוצה קיבלה היום יום חופשי ומחר ישובו השחקנים להתאמן לקראת הפועל.
 
 
פלאש 90
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה