מכבי חיפה התאוששה על חשבון בית"ר



מכבי חיפה רשמה הערב את ניצחונה השני העונה. חיים מגרלשוילי(עצמי) וחן עזרא הכניעו את הרוש, קובי מויאל הישווה זמנית. מצת שנזרק על הקוון עלול לעלות ביוקר לבית"ר

בית"ר ירושלים הפסידה הערב 2:1 למכבי חיפה בטדי.
 

הירוקים הגיעו לאיצטדיון הירושלמי עם ניצחון אחד בלבד ועם מאמן חדש על הקווים, אריק בנאדו. בית"ר נתנה לחיפה יותר מידי כבוד ועצרה את הרצף החיובי.
 
המשחק נפתח בשליטה חיפאית מוחלטת. חיים מגרלשוילי העניק לחיפה את היתרון כשכבש שער עצמי. קובי מויאל שחזר להרכב, הצליח להשוות אך חן עזרא שהיה פשוט מצויין העלה את הירוקים ליתרון שנשמר עד תום המשחק.
 
בית"ר עלולה לספוג עונש כבד אחרי שאוהד שישב ביציע המזרחי השליך מצת לעבר הקוון עמיחי מוזס. לבית"ר עונש של שני משחקי רדיוס על תנאי.
 
מהלך המשחק:
 
חיפה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-13 עם עזרה בית"רית. יניב קטן נכנס לרחבה ומסר לשלומי אזולאי. חיים מגרלשוילי היה חסר סבלנות, נגע בעדינות בכדור וכבש לשער הלא נכון, 1:0 לחיפה.
 
בדקה ה-37 הגיעה ה-הזדמנות של בית"ר ירושלים שגם ידעה לנצל אותה. שי חדד הגביה כדור חופשי לקצה הרחבה ובויאן שארנוב בהחלטה פזיזה ספג מנגיחה של קובי מויאל אחרי שיצא לכדור. 1:1 בטדי.
 
מכבי חיפה לא הרימה ידיים ובדקה ה-43 חן עזרא החזיר את היתרון לצד הירוק אחרי שהכניע את אריאל הרוש בקלות, 2:1 לחיפה.
 
דקה לפני הירידה למחצית, מצת שנזרק מהיציע המזרחי פגע בראשו של הקוון עמיחי מוזס שנשכב על הדשא. בית"ר ירושלים צריכה להתחיל להתכונן לביקור נוסף בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל. המשטרה עצרה אוהד בית"ר שחשוד בהשלכת המצת והוא נלקח לחקירה.
 
המחצית השנייה הייתה פחות אינטנסיבית והאירוע הבולט בה היה כשאוהד בית"רי פרץ למגרש ונעצר על ידי המשטרה באמצע המגרש. הדקות האחרונות של המשחק היו מותחות במיוחד כשלמכבי חיפה הייתה הזדמנות פז להגדיל את התוצאה אך וויאהם עמאשה החמיץ ברשלנות מול שער ריק. מנגד, ערן לוי שחרר בעיטה אדירה שפספסה את הקורה בס"מ בודדים שנייה לפני שריקת הסיום.
 
 
הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשווילי, דינו סקוורץ', מתן בראשי, שי חדד, דריו פרננדס, קובי מויאל, אופיר קריאף, אבי ריקן, דומיניק גלאבינה, עמית בן שושן.
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה