תיקו מאופס בין הפועל ב"ש לבית"ר ירושלים



בית"ר רשמה תיקו שלישי רצוף מול מלכת התיקו של הליגה. אוהדי בית"ר עודדו את ברוכיאן לפני פתיחת המשחק. כהן פירגן ללוי:"המשחק הכי טוב שלו העונה"

הפועל ב"ש ובית"ר ירושלים נפגשו הערב באיצטדיון וסרמיל לעיני 10,000 צופים.

ב"ש הגיעה מחוזקת בקפטן לשעבר של בית"ר ירושלים, אבירם ברוכיאן שפגש הערב לראשונה את קבוצת נעוריו וזכה לעידוד לפני תחילת המשחק.

אלי כהן החליט להחזיר את שי חדד להרכב הקבוצה על חשבונו של אלי דסה. אופיר קריאף שפתח על הספסל מול קריית שמונה פתח במקום עמית בן שושן הפצוע. ערן לוי שעמד במרכז העניינים אחרי שהוחלף מול ק"ש בדקה ה-40, ממשיך בהרכב של אלי כהן.

המאמן הבית"רי אמר בסיום המשחק: "ערן שיחק היום כמו שצריך. זה היה המשחק הכי טוב שלו העונה. הוא הטריד את ההגנה ולא איבד כדורים וזה עזר לעזריאל להשתחרר. זה היה משחק חוץ קשה".

המחצית הראשונה יצאה לדרך וב"ש שידרה לבית"ר מהפתיחה מי הבוסית של וסרמיל.בדקה ה-3 אביתר אילוז הכניס כדור לרחבה ומצא את אבירם ברוכיאן ושבעט חלש לשער של הרוש. ברוכיאן חדור המוטיבציה ניסה להפתיע את הרוש בדקה השביעית מבעיטה מרחוק. הכדור פגע במתן בראשי ויצא לקרן.

המשחק התאזן ומצד בית"ר ערן לוי לקח את העניינים לרגליים והגיע למספר הזדמנויות. בדקה ה-33 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של בית"ר. ערן לוי שלח כדור מושלם לחן עזריאל שהצליח לעבור את עודד גביש אך פספס את השער אחרי שבעט בצורה רשלנית.

קובי מויאל ספג כרטיס צהוב ובדרך נס נמנע מכרטיס אדום אחרי שביצע עבירה על אבירם ברוכיאן. בדקה ה-75 נפצע מויאל ויצא, סטיבן כהן החליף אותו בקישור.באר שבע הייתה קרובה מאוד לכבוש בדקה ה-81. סוויסה ניסה להכניע את הרוש שהדף והריבאונד הגיע לדיא סבע אך שי חדד עמד במקום והדף. בסיום, אפס אפס מאכזב בוסרמיל.

הרכב בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, חיים מגרלשוילי, מתן בראשי, דינו סקוורץ', שי חדד, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, חן עזריאל, ערן לוי.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה