שי חדד: היה מוזר לראות את אבירם בצד השני



מגן בית"ר ירושלים שחזר אתמול להרכב והיה מצויין התייחס לקפטן לשעבר והוסיף: "יודע מה היכולות של אבירם". אלי כהן העניק יומיים מנוחה לשחקניו, סקוורץ' וגאלבינה טסו לקרואטיה לחופשת חג המולד

בבית"ר ירושלים לא התאכזבו מהתיקו מול הפועל ב"ש. בקבוצה אומרים כי "ב"ש ידועה כקבוצה ביתית ווסרמיל הוא איצטדיון קשה, כך שנקודה מהקבוצה הדרומית מספקת בהחלט".
 

עם זאת, בית"ר צברה שלוש תוצאות תיקו בשלושת המשחקים האחרונים ובשבוע הבא ממתינה לה יריבה קשה לא פחות, מ.ס אשדוד. אלי כהן ממתין בקוצר רוח לאישור הבקרה התקציבית לחזק את הסגל ומבחינתו הוא כבר יודע באיזה חלוץ הוא מעוניין. בנוסף לחלוץ הסרבי ממנו התרשם כהן, המאמן הבית"רי לשמוע ממכבי חיפה ואריק בנאדו מי השחקנים המשוחררים.
 
עמית בן שושן שנעדר אמש מהמשחק סובל מדלקת חריפה בגידים וייעדר גם מול מ.ס אשדוד ביום שני. אלי כהן העניק לשחקניו חופשה בת יומיים. קובי מויאל וערן לוי סיימו את המשחק עם פציעות וינצלו את היומיים הבאים למנוחה. דומיניק גאלבינה ודינו סקוורץ' המריאו לחופשת חג המולד שיחול הערב ויחזרו לקראת סוף השבוע.
 
שי חדד הוחזר אתמול להרכב והיה אחד השחקנים הבולטים על הדשא אחרי שמנע שערים בטוחים. המגן אמר בסיום: " היה משחק קשה, ב"ש קבוצה טובה אבל אנחנו נלחמנו והוכחנו אופי במשחק. היה מוזר לראות את אבירם משחק בצד השני ואני יודע מי זה אבירם ומה היכולות שלו".
 
 
צילום: עמוד הפייסבוק הרישמי של בית"ר ירושלים
 
 
 
 

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה