תנועת הנוער של בית"ר עושה סידרת חינוך לשחקני בית"ר



חברי תנועת הנוער של בית"ר (ברית יוסף טרומפלדור) מגיעים היום לבית וגן לאימון הקבוצה. הצעירים בין השאר רוצים ללמד את שחקני ואוהדי בית"ר שיעור בהיסטוריה על משמעות השם בית"ר

היום (יום חמישי) יתקיים מפגש של חניכי תנועת בית"ר ושחקני קבוצת בית"ר ירושלים. במקום יהיה נוכח גם יו"ר הקבוצה איציק קורנפיין שקיבל את מחוות תנועת בית"ר בברכה.

20 נציגי התנועה הצעירים יגיעו לאימון קבוצת הכדורגל על מנת לתת לשחקנים החדשים שהצטרפו לקבוצה זר פרחים ולברך אותם על הגעתם לארץ והצטרפותם לקבוצה ולהעניק שי לשחקני הקבוצה כולה ולחזק את ידם.

הנהלת תנועת בית"ר (שהקימה למעשה את בית"ר ירושלים לפני עשרות שנים) שלחה בשבוע שעבר מכתב תלונה להנהגת קבוצת הכדורגל בו הביעו אכזבה גדולה מהתנהגות אוהדי הקבוצה וההתבטאויות הגזעניות שעומדות בסתירה מוחלטת לשם בית"ר ולדרכה של התנועה. הם הרגישו צורך לנקוט צעד ממשי על מנת להראות לשחקנים החדשים כי הם מתקבלים בברכה ובישראל ועל מנת ולהזכיר לקבוצה ככלל כי השם בית"ר מייצג ערבות הדדית, אחדות וקבלת האחר.  

תמר טננבאום יו"ר תנועת הנוער בית"ר אמרה לרדיו ירושלים כי בתנועת הנוער יש חניכים ערבים רבים ושני "המעוזים" (סניפים) של התנועה בירושלים נמצאים בעמק המצלבה ובשכונת הר חומה. אנחנו מקווים שנצליח להעביר את המסר לאנשי בית"ר על דרכה של התנועה.   


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה