לקטמון אין מגרש אימונים, העירייה בתגובה: חנכנו את היציע הדרומי



עיריית ירושלים מתרגשת מאוד מהשיפוץ בטדי, עד כדי כך שאין לה זמן לחשוב על פתרון למגרש אימונים להפועל קטמון ולקבוצות הנוער האדומות. קבוצת האוהדים תתאמן בבית דגן, העלות: עשרות אלפי שקלים

באותם רגעים בהם נחנך היציע הדרומי של טדי בארוע רב רושם, שוטטו אנשי הפועל קטמון במגרש האימונים הצנוע של מ.ס בית דגן, מרחק של שעת נסיעה מירושלים.קטמון חתמה על חוזה של שנה במגרש האימונים והשקיעה כספים נוספים בשיפוץ.

למה? כי בעיריית ירושלים, למרות כל הפניות של אנשי הקבוצה, לא מצאו לנכון לארגן למועדון שעלה ללאומית מגרש אימונים בעיר הגדולה שלנו. קטמון חיכתה לתשובה מהעירייה מהיום שעלתה ללאומית, לפני יותר מחודש וגילתה שמצוקת המגרשים בירושלים חמורה משחשבו: ״ בעונה שעברה התאמנו במבט, דשא סינטטי ופעם אחת בשבוע ערכנו אימון מחוץ לעיר. השנה פשוט אי אפשר להתאמן שם. רופאים בכלל טוענים שאסור לשחק על דשא כזה. זה מסוכן. לניר ברקת לא משנה העניין, יש לו דברים אחרים על הראש״.

גם קבוצות הנוער של האדומות בבעיה. הפועל קטמון העפילה לליגה השנייה ותפגוש שם את הפועל ירושלים שירדה ליגה אחרי עונה אחת בליגה הבכירה.

פנינו השבוע לעיריית ירושלים כדי לקבל תשובה, והמתנו יומיים שכן בעירייה הובטח לנו שהנושא בטיפול. אחרי יומיים קיבלנו את התשובה הבאה: "העירייה חנכה השבוע את היציע הדרומי בטדי והעיר נמצאת בתנופת עשייה חסרת תקדים בתחום הספורט שמשליכה באופן ישיר על מספר המועדונים שרוצים לקחת חלק בחגיגה ובאופן טבעי על מספר הקבוצות שמתאמנות. העירייה מכירה בצרכים ופועלת לתכנון עתידי במטרה לתת פתרונות לצרכי הקבוצות בעיר".

התמונה באדיבות הפועל קטמון ירושלים.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה