גמיש נפרד: ״ הגעתי משליחות ציבורית״



סאסי והאוהדים ניסו לשכנע את גמיש להישאר במועדון, היו״ר בחר לעזוב. גיל רז עובד בשלט רחוק ומחפש מנהל חדש להפועל. שחקנים על חוסר הוודאות: ״מתסכל, מדובר בפרנסה שלנו״

מוטי גמיש שלח אתמול בבוקר את מכתב הפרידה שלו מהפועל באמצעות עורך דינו קובי אמסטר.
 
האוהדים ניסו השבוע לשכנע את גמיש להישאר במועדון אך לשווא. גם יוסי סאסי רצה שגמיש ימשיך והיו״ר שעוד ניסה לשכנע את סאסי לוותר על זכות החתימה שלו, לפחות בנושא שחרור שחקנים. נתקל בסירוב.


״ בעונה שעברה מוטי עבר גיהנום רק כדי לשחרר שחקנים שלא משחקים בכלל לקבוצות אחרות וכדי להחתים את אדם מזרחי ועדי סלוניקי. הוא חיכה לאישור של סאסי וזה עיכב הרבה מאוד אנשים. הוא לא רצה למכור את הקבוצה או למכור שחקנים, רק רצה לעבוד בשקט״, אומרים מקורבים לגמיש.

יוסי סאסי שהצטער על עזיבתו אמר:״ הוא היה טוב לקבוצה. חבל לי שעזב. בלי ראש העיר יהיה לנו קשה מאוד לשרוד״.

בינתיים, שחקני הפועל אובדי עצות. הפועל מחזיקה באופציות על מספר שחקנים חשובים שעדיין לא יודעים אם יש באפשרות הקבוצה להחתים אותם: ״ עדיין אין משכורות, וזה מתסכל. אנחנו רוצים לדעת כבר שיש לנו קבוצה. מדובר בפרנסה שלנו״.
 
גיל רז נשאר בשלב זה באפריקה ועובד בשלט רחוק. רז מנסה לאתר מנהל לקבוצה שיטפל במועדון באופן יומיומי. בהפועל מכחישים שנעשתה פנייה לצחי בזיז.

לגבי המאמן, רז וסאסי שוחחו עם סלמן עמר וביקשו ממנו להפחית בדרישות השכר שלו. בקבוצה מקווים שעמר אכן יתפשר ויחתום עד תחילת השבוע.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה