מעוז סמיה ביקש לעזוב את הפועל



הבלם קיבל הצעה מרמת השרון וביקש שחרור. ההתאחדות הודיעה להפועל שהאופציות על מלכה ואוחנה מבוטלות. ביטון קיצץ בשכרו וקיבל חוזה לעונה הבאה. טל יחתום הבוקר, דגו צפוי להצטרף

השחקן המצטיין של הפועל ירושלים בעונה החולפת, מעוז סמיה, שוחח בימים האחרונים עם צחי בזיז וביקש לעזוב את המועדון.

הבלם מחזיק בהצעה מרמת השרון מליגת העל והעביר את הבקשה ליו"ר הקבוצה. סמיה שרוצה מאוד לעבור לליגה הבכירה, הבטיח לבזיז שאם הדבר לא ייצא לפועל, הוא ישאר בהפועל. הבלם אוהב מאוד את הפועל ואוהדיה ולכן לא היה מוכן לשמוע על הצעות מקבוצות אחרות בלאומית.

אפי מלכה ואלירן אוחנה שעזבו בסופ"ש האחרון את הפועל, עשו זאת אחרי התייעצות עם המחלקה המשפטית של ההתאחדות לכדורגל.

ביום חמישי האחרון, הודיעה הפועל להתאחדות שבכוונתה לממש את האופציה על השניים. למחרת קיבלה הקבוצה הודעה שהאופציות מבוטלות מאחר והמועדון חייב כסף לשניים. 

יוסי ביטון גם הוא החזיק בהצעות גבוהות מקבוצות אחרות, אך בזיז הטיל וטו על שחרורו. היו"ר ביקש מביטון לקצץ מעט בשכרו תמורת חוזה לעונה הבאה.

איציק כהן הבהיר לראשי הפועל שהוא לא מוכן להישאר במועדון ומעוניין לעזוב בכל מחיר. בהפועל לא יעמדו בדרכו של החלוץ.

אופיר עזו צפוי להיפגש היום עם בזיז ולדרוש את שכרו ואת המענקים המגיעים לו. ההערכה היא שהפועל לא תוכל לשלם לו את החובות והוא צפוי לבקש לעזוב. בהפועל קטמון מאמינים שעזו יצטרף אליהם בימים הקרובים.

עידן טל ימונה הבוקר רשמית למאמן אחרי שיחתום על החוזה. ברוך דגו כבר קיבל הצעה רשמית מהפועל ואם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, הוא יצטרף למועדון. 

 

התמונה באדיבות שיר תמר וליהי אלבו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה