קטמון ממתינה להתאחדות ולעזו



בקבוצה מעוניינים להחתים שני שחקנים בכירים אך ממתינים להחלטת הטוטו וההתאחדות. במועדון מאמינים שעזו ישוחרר, טסלפפה צריך לבחור בין קוזוקין לאלברמן

מחנה האימונים של הפועל קטמון מתקרב, וכרגע, לקבוצה חסרים עוד שני שחקנים בכירים, קשר וחלוץ.
 

קבוצת האוהדים עוקבת בדריכות אחר המחלוקות הבלתי נגמרות בין ההתאחדות לטוטו ולכן לא תנהל מו"מ עם שחקנים בכירים עד אשר תדע מה יהיה סכום ההקצבות לעונה הקרובה.
 
קטמון אומנם החתימה את מסאיי דגו ואורי כהן אך לא מדובר בשחקנים יקרים. בקבוצת האוהדים מקווים שהקשר הבכיר שיחתום יהיה אופיר עזו שחזר היום לאימונים בהפועל בהוראת עורך דינו.
 
במועדון מעריכים שהקשר לא יגיע עם הפועל להסכמות, במיוחד לאור העובדה שיוסי סאסי לא יכול לעמוד בדרישותיו הכספיות של עזו.
 
בנוגע לעמדת הבלם, עופר טסלפפה צריך לבחור בין שמוליק קוזוקין לדור אלברמן שעדיין נבחנים עם המועדון. ההחלטה צפויה להתקבל אחרי משחק האימון מול מ.ס אשדוד שייערך ביום רביעי.
 במשחק שהתקיים היום מול יבנה, נפרדו הקבוצות בתיקו מאופס.
 
אשתו של עבד מורג'אן ילדה אמש ולכן הקשר נעדר מהמשחק. השוער השלישי, מאור בן יעקב חזר לבית"ר ירושלים ובמועדון יאלצו למצוא לו מחליף.
 
בעניין אלירן אוחנה, היועץ המשפטי של ההתאחדות לכדורגל הודיע שהצדדים יגיעו לבוררות. בקטמון אמרו היום: "אוחנה חתום בקטמון ולפני שהוא חתם ביררנו את כל העניין המשפטי לעומק. הפועל לא מימשה את האופציה בזמן, לא שילמה לו את שכרו ולכן הוא לא שחקן שלהם. הם מבזבזים את זמנם ואת זמנו של אוחנה לחינם וזה מה שהם עושים לאופיר עזו".

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה