הפסד ראשון לגיא לוי כמאמן בית״ר: 2-1 לבני סכנין



צמד למוחמד גאדיר, חנן ממן רק צימק. המאמן הפסיד לקבוצה בה פתח את העונה

בית״ר ירושלים הפסידה היום(יום א׳) לבני סכנין במשחק במסגרת המחזור ה-22 של ליגת העל, שנערך בטדי ללא קהל. כנראה שהעובדה הזו השפיעה מאוד על הירושלמים, שאמנם החזיקו יותר בכדור, אך לא השכילו לנצל מצבים והראו משחק חלש בהתקפה ביחס למשחקים הקודמים.

בדקה ה-6 הגיעה ההזדמנות הראשונה, כאשר איציק כהן הכניס כדור עומק לחנן ממן, שבעט לידיים של שוער סכנין. בדקה ה-8 הכניס גאדיר כדור מסוכן לכליבאת, שפיספס במעט את הכדור שחלף ליד הקורה. בדקה ה-21 שוב היו אלה ממן וכהן בשיתוף פעולה נהדר כאשר החלוץ מצא את הקשר עם מסירת עומק נפלאה, אך שוער סכנין רן קדוש הדף שוב. בדקה ה-25, סכנין עלתה ליתרון, כאשר היה זה מוחמד כדיר שהסתובב על סזאר ארסו ומצא את הרשת. 1-0 לבני סכנין. בדקה ה-38 היה זה ממן שהכניס כדור מעולה לכהן שלא הצליח לבעוט כאשר שחקן סכנין הכניס רגל ומנע את הבעיטה בזמן. סכנין בדקה ה-56 הכפילה את התוצאה. מוגראבי הרים כדור נהדר לגאדיר שנגח מקרוב לרשת. 2-0. סכנין המשיכה לאיים על השער כשבדקה ה-62 איציק כהן נגח כדור למשקוף של קליימן. בדקה ה-68 לידור כהן שנכנס כמחליף, רץ במהירות לתוך רחבת סכנין, אך במקום למסור לחבריו הפנויים, בעט ברשלנות רחוק מהשער. בדקה ה-74 דסה מצא בכדור רוחב נפלא את אצילי, שבעט כדור שפגע בשחקן הגנה של סכנין ויצא לקרן. בדקה ה-84 חנן ממן צימק את התוצאה אחרי פעולה מצויינת של איציק כהן. 2-1 בסיום לבני סכנין.

בעקבות ההפסד, בית״ר ירושלים נשארת במקום החמישי, והיא במרחק של 3 נקודות ממכבי פ״ת שנמצאת במקום הרביעי. את אותה פ״ת תפגוש בית״ר בשבוע הבא במסגרת המחזור ה-23 של ליגת העל. סכנין לעומת זאת, טיפסה עד למקום ה-8 ובמאזנה 26 נקודות.

תמונה באדיבות Flash 90.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה