תיקו להפועל מול ראשל״צ, גם קטמון ופ״ת התחלקו בנקודות



מחפוד וחניכיו חילצו נקודה אחרי 1:1 מול ראשל״צ, שיוויון 2:2 גם בין קטמון להפועל פ״ת

אחרי שהשתיים נפגשו בשבוע שעבר למשחק חם, פתחו היום(שיש) קטמון והפועל ירושלים את משחקי הפלייאוף שלהן בליגה הלאומית, כששתיהן חזרו עם נקודה אחת לירושלים.
 
נתחיל עם הפועל קטמון שיצאה לאצטדיון המושבה על מנת לפגוש את הפועל המקומית, ונפרדה ממנה בתיקו 2:2. האדומים של פרדי דוד הפסידו בשבוע שעבר להפועל ירושלים, וכמעט איבדו את מקומם בפלייאוף העליון, אך לבסוף תפסו את המקום השישי. המפגש היום עם פ״ת יכול להוות תחושת פיספוס לאדומים,משכן הם הובילו פעמיים אך ספגו שערי שיוויון שבסוף גרם לאיבוד נקודות חשובות במאבק על הכרטיס השני לעלייה לליגת העל. מיקו ממן כבש ראשון בדקה ה-5, וחמש דקות אחריו בן אז׳ובל השווה. רז שטיין עוד הספיק להבקיע עוד אחד לפני סוף המחצית הראשונה, אך שגיב כהן השווה בדקה ה-50 ושלח את הקבוצות הביתה עם נקודה לכל אחת. קטמון כרגע במקום החמישי עם 45 נקודות, שלוש נקודת פחות מפ״ת.

 
הנציגה האדומה בפלייאוף התחתון, הפועל ירושלים, סיימה גם היא בתוצאת תיקו מול הפועל ראשל״צ, ומצבה גרוע בהרבה מזה של קטמון. יעקב בריהון- שמחוזר על ידי אלי טביב ובית״ר ירושלים- כבש את השער הראשון לזכות ראשל״צ בדקה ה-77. הפועל כבר חשבה שהיא חוזרת הביתה בלי נקודות, אך שרון לוי כבש חמש דקות בתוך תוספת הזמן והשיג להפועל נקודה יקרה במאבקי הירידה. הפועל במקום ה-14 עם 32 נקודות, נקודה פחות ממכבי יבנה.
 
תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה