רן בן שמעון הוצג כמאמן בית"ר ירושלים



המאמן שזכה באליפות אחת עם עירוני קריית שמונה, ואימן בעונה החולפת את מכבי פ"ת, הגיע לבית וגן ביום ראשון וערך סיור במתקנים. היום הוא הוצג במסיבת עיתונאים ואמר: "המענק היחידי שביקשתי בחוזה הוא מענק אליפות"

המאמן רן בן שמעון הוצג היום(רביעי) באופן רשמי בבית"ר ירושלים, ויחל לאמן את הקבוצה כבר היום לקראת משחקי מוקדמות הליגה האירופית. רן בן שמעון היה המועמד השני של אלי טביב לאימון הקבוצה, אחרי גיא לוזון איתו המו"מ לא הבשיל לכדי חתימה.

המו"מ עם בן שמעון התנהל במהלך סוף השבוע כאשר טביב חייג למאמן ממיאמי, וסגר איתו את הפרטים בשיחת טלפון לילית.

"יש לי ציפייה גדולה מאוד לעונה הזו" אמר בן שמעון במסיבת העיתונאים. "כיף גדול להיות כאן. אצטדיון טדי תמיד היה אתגר בשבילי כשחקן וגם כמאמן, זו גאווה ומחוייבות גדולה. היו לי הרבה שיחות עם טביב. אני שומע את כל הצקצוקים. אני לא שיפוטי. כל דיבור על המערכת היחסים שלנו רק מאתגר אותנו יותר. אני מרגיש אנרגיה טובה עם טביב. כל מילה שתהיה נגדנו תחבר אותנו יותר. יש לי איתו מערכת יחסים טובה וייחודית".

על הציפיות הגבוהות לקראת העונה הבאה אמר: "הדרישה היחידה שלי מאלי הייתה מענק אחד - מענק אליפות. ננסה להדביק את המועדון בשאיפות וברצון. השנה לא ננמיך ציפיות".

על המאמן הקודם של הצהובים אמר בן שמעון: "עוד לא דיברתי עם סלובודאן דראפיץ'. הוא מאמן טוב וחבר יקר, והוא עשה כאן עבודה טובה. אני אתקשר גם אליו וגם לשי ברדה."

לגבי הסגל לעונה הבאה אמר: "אני רוצה שרוקאביצה ואצילי שישארו. בוריס קליימן הוא השחקן הראשון שהתקשרתי אליו. לא ידעתי מה הם יכולותיו כשאימנתי בהפועל ת"א. יש בינינו מערכת יחסים טובה."

בן שמעו גם נשאל על האוהדים והלחץ שמצפה לו: "דיברתי עם כמה אוהדים כבר. ארצה להמשיך איתם בקשר. הלחץ הגדול ביותר שיש עליי, הוא הלחץ שאני שם על עצמי. בית"ר זה גוף שצריך להתמודד איתו אחרת. כל עוד אני כאן בית"ר תרצה להגיע למקומות גבוהים."

בן שמעון כבר הוכיח את עצמו בעבר כשזכה באליפות עם עירוני קריית שמונה, אך בעונה האחרונה כשאימן את מכבי פ"ת הוא נפרד ממנה באמצע העונה בגלל חילוקי דעות עם ההנהלה. מעניין יהיה לראות מה יהיה טיב היחסים בין המאמן לבעלים. משימתו הראשונה שך בן שמעון תהיה לעבור את הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית.

 

תמונה באדיבות Flash 90. צלם: יונתן סינדל.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה