משה סלמי יאמן את בית"ר נורדיה ירושלים



משה סלמי יאמן את מועדון האוהדים בית"ר נורדיה ירושלים בעונת 2016/17. המועדון, שהוקם לפני כשנתיים על ידי אוהדי בית"ר, ישחק בעונה הקרובה בליגה ב'

סלמי, שחקן בית"ר ירושלים בעבר, נפגש עם ראשי הקבוצה - המנהל המקצועי משה בן ארוש, יו"ר המועדון ד"ר איציק אלפסי ואנשי ההנהלה - וסיכם על הצטרפותו לקבוצה בעונה הקרובה.

היעד המרכזי שהוצב בפני המאמן הטרי, שאימן בעשור האחרון בהצלחה בבית"ר מעלה אדומים, הוא עליית ליגה כבר השנה. בימים הקרובים צפויה הקבוצה להעלות שלב מבחינת ההיערכות המקצועית, לקראת עמידה במשימה הלא פשוטה.

לאחר החתימה אמר סלמי: "אני שמח על המינוי ונרגש לקראת השינוי הזה בקריירה. אחרי כ-20 שנה במעלה אדומים, כשחקן וכמאמן, אני עוזב בית חם ומגיע לבית חדש. נורדיה היא אתגר עצום לכל מי שגדל והתחנך כבית"רי. הרעיון והערכים של בית"ר נורדיה הם דבר שאני גאה להצטרף אליו. מדובר במשימה מאתגרת מבחינה מקצועית ובהזדמנות בעבורי לקדם אלטרנטיבה שפויה בירושלים. אני מבטיח לבנות קבוצה מחויבת שתשחק כדורגל שמח ומהנה".

יו"ר הקבוצה, אלפסי: "אנו מתכבדים לתת למשה סלמי, איש בית"ר בלב ובנפש ואיש מקצוע עם קבלות שחי את עולם הליגות הנמוכות, את המושכות בבית"ר נורדיה ירושלים.  אנו משוכנעים שביחד נעמוד ביעדים המקצועיים הגבוהים שהצבנו לקבוצה".

בתוך כך, מבקשת הקבוצה להודות לעמית ברבש, המאמן היוצא, על עונה מופלאה שהסתיימה בעליית ליגה. ברבש הצעיד את המועדון לזכייה בדאבל (גביע המחוז ואליפות המחוז) והנחיל למועדון סטנדרטים גבוהים של מקצוענות והישגיות. אנו משוכנעים כי עוד נשוב וניפגש בעתיד.


צילום: בית"ר נורדיה ירושלים

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה