אריזות קרטון לאוכל מהיר בהתאמה אישית

$(function(){setImageBanner('a3a484d4-e7cf-4fbd-b808-9bdc02072f64','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

בתי עסק בתחום המזון פועלים ברמת תחרות גבוהה ביותר בישראל, וזקוקים לכל יתרון שיווקי ו/או תפעולי שהם יכולים להשיג על מנת להישאר תחרותיים ולהצליח לצמוח ולשגשג. אחד הרכיבים הלוגיסטיים הרלבנטיים הקיימים בכל בית עסק לממכר מזון, בפרט מזון מהיר לסוגיו השונים, הוא האריזות והקופסאות בהן נמכרים ומשווקים המוצרים. התאמה אישית של אריזות אלו יכולה לסייע לבית העסק משמעותית הן מבחינת מיתוג ושיווק והן מבחינה תפעולית שוטפת.

 פרי חשיבה

אריזות קרטון בהתאמה אישית – אפשרויות ויתרונות

עבור מי שאינו בקיא בעולם פתרונות האריזה, וספציפית בתחום של קופסאות ממותגות ואריזות קרטון בהתאמה אישית, כדאי להכיר כי תחום זה מציע כיום מגוון רחב של אפשרויות אטרקטיביות ביותר. בפרט, ניתן לעצב, להזמין, לייצר ולקבל בתוך פרק זמן קצר מגוון רחב של אריזות קרטון בהתאמה אישית, אריזות וקופסאות ממותגות, במיוחד עבור הצרכים הספציפיים של אותו בית עסק. הכוונה היא להתאמה של מבנה, גודל וצורת האריזה עצמה, כמו גם של ההדפסים והכיתובים המופיעים עליה, הצבעים השונים וכיוצ"ב.

ההתפתחות המשמעותית בשנים האחרונות בעולם פתרונות האריזה (ובפרט אריזות הקרטון) מנגיש פתרונות אלו גם לבתי עסק מתחילים וקטנים יחסית, ללא תקציבי ענק למיתוג, פרסום ושיווק. כל בית עסק לממכר מזון מהיר, גם עסק חדש שנפתח זה עתה ועדיין אינו מחזיק בעתודות כספיות משמעותיות, יכול להזמין אריזות קרטון בהתאמה אישית אשר לא רק יתאימו בצורה מדויקת ומושלמת למוצרים הספציפיים שהוא מוכר, אלא גם יהיו בצבעים המזוהים עם בית העסק, יכללו את הלוגו שלו וכל אלמנט גרפי אחר המהווה חלק מהמיתוג והשיווק של אותו בית עסק.

 

קרטונים לפיצה, המבורגרים ועוד ועוד – אריזות קרטון מוכנות למזון מהיר

מלבד לאפשרות של עיצוב אריזות קרטון בהתאמה אישית אשר יהיו ייחודיות לבית העסק מבחינת צורתן, ניתן לבחור גם ממגוון אריזות מוכנות וייעודיות עבור מזון מהיר, המעוצבות ומיוצרות במיוחד עבור מאכלים נפוצים ספציפיים בתחום המזון המהיר. הכוונה היא לאריזות דוגמת קרטונים לפיצה, קופסאות למשלוחים של המבורגרים וכיוצ"ב.

גם את האריזות המוכנות האלו, אותן ניתן למצוא להזמנה ישירה באתר, ניתן להתאים אישית לבית העסק בדרכים שונות – ניתן כמובן לבחור את הצבע, העיצוב הגראפי והמסרים הכתובים שיופיעו על גבי האריזות, כך שייצגו (כמו גם יסייעו למתג ולשווק) את בית העסק, ויתרמו למערך הפרסום והשיווק הכללי שלו.

השימוש בקופסאות ממותגות ובאריזות קרטון בהתאמה אישית עבור בתי עסק בתחום המזון המהיר מהווה כיום דרך פעולה מתבקשת ומומלצת ביותר. ההשקעה הנדרשת מבית העסק היא קטנה וכמעט זניחה (בכל מקרה משקיע בית העסק באריזות למשלוחים ו Take Away. למה לא להשקיע עוד קצת וליהנות מאריזות ממותגות ומותאמות אישית?...), והתועלת השיווקית והתפעולית המתקבלת היא משמעותית ביותר. דרך מתבקשת ויעילה להעלות במהירות את הרמה של בית העסק, ואת הנראות הכללית של מערך המשלוחים.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה