בדרך אל חדר המשפחה המושלם

$(function(){setImageBanner('7d735a9b-ce43-47c9-8580-0c445b27efa5','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

משפחות רבות אוהבות להעביר את שעות היום ואחר הצוהריים יחדיו. חלק נהנות ממשחק מעניין, אחרות מעדיפות לצפות יחד בטלוויזיה בסדרה או סרט עם פופקורן ויש שאוהבות לשבת על הספה ולשוחח. אם בעבר היינו עושים את כל הפעילויות הללו במטבח או בסלון, היום נהוג להקצות שטח ישיבה ייעודי לכל המשפחה. זו יכולה להיות פינה עם ספות בחלל פתוח בבית או חדר שנבנה בדיוק לשם כך. במאמר זה תגלו איך מעצבים את חדר המשפחה המושלם.

unsplah

חדרי משפחה בחלל פתוח

אוהבים את האווירה שמשרה חלל פתוח בבית? תוכלו לעצב חדר משפחה כהמשך ישיר של המטבח או הסלון. למשל אם יש לכם קומה שנייה בבית וישנו חלל מספיק תחת גרם המדרגות, תוכלו להפוך אותו לחלל עבור חדש המשפחה שלכם. תוכלו להוסיף שם מדפים עבור ספרים, להוסיף שידות שבהן יהיו משחקים שונים שאתם אוהבים ואפילו ליצור גומחה לטלוויזיה אם תרצו לצפות שם בטלוויזיה. כאשר תיצרו את החלל הזה תגלו שמייד כל בני הבית מתקבצים בו מדי יום, ובסופי השבוע הוא הופך למקום שבו אתם יכולים לחלוק סיפורים מעניינים מכל השבוע.

אפשר לתחום את החלל גם באמצעות צביעה של קירות הפינה בצבע שונה משאר החדר. אטמו את החורים לפני הצביעה באמצעות שפכטל, סיידו את הקיר ולאחר מכן בחרו את ערכת הצבעים המועדפת עליכם.

בונים חלל חדש: חדר משפחה נפרד

דרך נוספת היא לבנות חדר משפחה נפרד בתוך הסלון או להקצות פינה גדולה בבית ולבנות בה קיר גבס. כל מה שאתם צריכים כדי לעשות זאת הוא רק קיר אחד בלבד ללא צורך לתחום את כל החדר. רוצים פרטיות אך עדיין אוהבים את החלל הפתוח? אינכם חייבים ליצור חציצה אטומה. כדי לבנות את ה"קיר" אתם יכולים להשתמש גם באביזרים כמו ספרייה בצורת כוורת עם ספרים או בווילון עשוי חרוזים.

אחרי שבניתם את החדרון הקטן אתם עשויים לגלות כי התאורה הטבעית אינה מגיעה מבחוץ. לכן, חשוב להוסיף גופי תאורה שיאירו את החלל ויאפשרו לכם לקרוא בו, ללמוד למבחן או לפתור תשבץ. אפשר להוסיף תאורה צמודה על הקיר, מאוורר תקרה מעוצב או להוסיף מנורת רצפה עומדת שתאיר את החלל כולו.

האקססוריז והריהוט שבחדר המשפחה

אקססוריז מעניקים לחדר עיצוב חמים יותר וממלאים חללים פתוחים. ראשית, כדאי להוסיף שולחן שעליו תוכלו להניח כוס שתייה קרה או חמה. לאחר מכן, מקמו על השולחן הזה מפה המתאימה לערכת הצבעים של החדר. על המפה אפשר להניח אגרטל עם פרחים, עציץ או סלסילת פירות מעוצבת. אלה יעניקו לפינה תחושה נעימה של טבע.

כעת, נהפוך את פינות הישיבה בחדר למקום נפלא ונוח שלא תרצו לעזוב. כיצד עושים זאת? באמצעות כריות נוי נוחות להפליא. בחרו כריות שיהיו שונות מצבע הספה. אם הספה כוללת טקסטורה כלשהי, כדאי למקום כריות בצבע אחיד. אם הספה היא בצבע אחיד, הוסיפו עניין ובחרו בכרית עם טקסטורה.

לבסוף, כדאי להוסיף עוד מספר יצירות אומנות על הקירות ואם מדובר בחדר גדול יחסית תוכלו גם למקם פסלון דקיק על הרצפה כדי לשוות לחדר מראה מלא ומהודר.

לסיכום, חדר המשפחה בבית יכול להיות המקום שבו הילדים יתחילו לצבור זכרונות נפלאים של זמן איכות משותף. זה המקום שבו תוכלו להתרווח בנחת ובשלווה לאחר יום ארוך בעבודה, לצפות בטלוויזיה וליהנות ממוזיקה טובה. עצבו את המקום בצורה חמימה ומזמינה כך שכולם יהנו מזמן האיכות בו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה