בחירת משלוח מתוק ליום מיוחד

$(function(){setImageBanner('d3db81a0-f7b6-4743-8bc5-cf0918e3a8a7','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

ימים מיוחדים, משמחים וחגיגיים מצריכים גם מתנה מיוחדת, כזו שתהפוך את היום למתוק ביותר ותראה לאנשים הקרובים אלינו שאנחנו חושבים עליהם ואוהבים אותם. משלוח מתוק של אחד ממיני מארזים חגיגיים של "רוי שוקולד" יכלול את כל מה שצריך על מנת להפוך את היום החגיגי למושלם מכל בחינה.

מארזים ליום נישואין, מתנות מיוחדות לגבר ולאישה, מארזים ליום הולדת ועוד – תפריט מארזי המתנה אשר יבטיח כי תמצאו את המארז הייעודי המושלם עבור יום מיוחד מכל סוג שהוא. להלן כמה מהאפשרויות העיקריות של מארזים ייעודיים שתוכלו למצוא אצלנו עבור ימים מיוחדים במיניהם, ולהזמין משלוח מתוק וישיר עד הבית.

 

מארזים ליום נישואין – מגוון מארזים ליום נישואין אשר כוללים גם מגוון שוקולדים משובחים וגם בקבוק יין טוב, לחגיגה רומנטית, מושלמת ומיוחדת במינה של יום הנישואין. המתנה המושלמת להורים החוגגים, כמו גם לזוג חברים טובים ובפרט עבור ימי נישואין של זוגות וותיקים במיוחד.

 

מארזים ליום הולדת – ניתן לבחור גם מבין מגוון מארזים ליום הולדת, כל יום הולדת באשר הוא (כל גיל). המארזים הללו כוללים לרוב מגוון של שוקולדים ומתוקים שונים ביניהם כל אחת ואחד ימצאו משהו שהם אוהבים, כמו גם ברכות מזל טוב מתוקות ומיוחדות עשויות שוקולד.

 

מארז לאוהבי שוקולד מריר – שוקולד מריר הוא התמחות בפני עצמה ותחום שלם ומיוחד, לדעת רבים החלק המובחר של עולם השוקולד. ניתן לבחור גם מארז מיוחד לאוהבי מריר, הכולל מבחר סוגים שונים של פרלינים ושוקולדים מרירים, טראפלס בכמה טעמים שונים ועוד. חגיגה של ממש לאוהבי המריר.

 

מארזי שוקולד טבעוני – תזונה טבעונית מדברת ליותר ויותר אנשים כיום, ומארזי שוקולד טבעוני משובח הם המענה המתבקש גם עבור אנשים רבים אשר אינם טבעוניים אך מעדיפים שוקולד ללא חלב. מארזי השוקולד הטבעוני כוללים כמה וכמה סוגים שונים של שוקולד טבעוני ללא כל חלב, כולל מותגים הנושאים את התו של "ויגן פרנדלי", ברכות מתוקות וטבעוניות על מקל, מארזים הכוללים גם יין ועוד.

 רוי שוקולד

מארזי פרימיום – בקטגוריית מארזי הפרמיום האיכותיים והיוקרתיים במיוחד ניתן למצוא כמה אפשרויות מיוחדות במינן כמו פלטת שוקולד ענקית אותה אוכלים באמצעות שבירה ספונטנית לחתיכות, מארזים של השוקולדים המשובחים ביותר מקטגוריות שונות (למשל – שוקולדי פרימיום טבעוניים),  מגש "סושי" מרהיב של פרלינים, טראפלס ומקרונים, מגש מקופלת–שברים ועוד.

 

מארז מתוק של מתנה לגבר או לאישה – מארזים ייעודיים עבור גברים/נשים, אשר מורכבים על פי הטעמים וההעדפות של הגבר/אישה הממוצעים, ובדרך כלל קולעים למטרה בצורה מצוינת. למשל, במארזים לנשים ניתן למצוא ברכות מתוקות המיועדות לאישה (דוגמת ברכת שוקולד עם הכיתוב "את מלכה" או "לאחת והיחידה") ובמארזים לגברים ברכות המיועדות לגברים ומוצרים שגברים בדרך כלל מעדיפים.

 רוי שוקולד

באתר רוי שוקולד תוכלו למצוא קטגוריות רבות נוספות של מארזים מיוחדים ואפשרויות למשלוחים מתוקים שישמחו כל אחת/ד ויאירו כל יום ואירוע חגיגיים.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה