בטוחים שהיא ללא הגבלה? כך תעקבו אחר חבילת סלולר שלכם

$(function(){setImageBanner('80bcf0e4-e28d-4133-aac9-1eb90d96135b','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

איך יודעים מה הנפח המתאים לשימושים שלנו בסלולר? מהן התכונות של המכשיר המתקדם שלכם שזוללות את רוב נפח הגלישה, וכיצד ניתן לעקוב אחר החבילה שלכם? כשמדברים על חבילת סלולר של 012 וכל חברה אחרת תמיד יישמעו נפלאות ונהדרות, עם מגוון רחב של חבילות איכותיות ומשתלמות במיוחד. ייתכן שזה נכון, אבל זה עדיין לא אומר שאתם לא צריכים לעקוב ולהיות מודעים למצב החבילה שלכם.

pixabay

חבילת סלולר של 012 – איך אפשר לעקוב אחרי המצב שלי?

חבילת סלולר של 012 לדוגמא, פרצה לחיינו בשנים האחרונות ונראה שמאז פשוט הרשינו לעצמנו להפסיק לספור; זה כבר לא משנה כמה סמסים שלחנו או אם אין לנו אפשרות להתקשר למישהו. מצד שני, נפח החבילה נשאר מוגבל וזה כבר סיפור אחר. נו, אז שיחקתם קצת קנדי קראש והקפדתם לקרוא חדשות בכל יום. העניין הוא שברקע, הפלאפון ההו כה חכם שלכם המשיך להריץ אפליקציות שזללו את נפח הגלישה בלי שתשימו לב! אז מה עושים?

  • קודם כל בוחרים את החבילה הנכונה עבורנו – לכל אדם צרכים ושימושים שונים מהמכשיר הסלולרי שלו; חלקנו בסך הכל זקוקים לו בשביל וואצפ ואימייל, ואחרים משקיעים בו את כל חייהם. בהתאם לכך, על כל אדם לבחור את החבילה הנכונה ביותר עבור הצרכים שלו – אותו אדם שבסך הכל זקוק לוואצפ ומייל, לא יהיה צריך את החבילה שיזדקק לה הגיימר.
  • מעקב תמידי – במהלך החודש שווה לבדוק מידי פעם מה מצב החבילה שלכם; בחברות הסלולר כיום ניתן למצוא באתר הבית, אזור אישי ובו כל הנתונים החשובים אודות החבילה שלכם, כמה ניצלתם החודש, הטבות מעודכנות עבורכם ועוד.
  • הרגלי גלישה חסכוניים – תמיד כדאי לאמץ הרגלי גלישה חסכוניים ונכונים שיעזרו לכם לחסוך במהלך החודש! למשל, האם ידעתם שברגע שאתם סוגרים את האפליקציות שממשיכות לרוץ ברקע, אתם כבר חוסכים לא מעט? שימו לב כשמצטברות לכם יותר מידי אפליקציות פתוחות ברקע, ופשוט הקפידו לכבות אותן מידי פעם. בנוסף, ניתן להגדיר בוואצפ את האפשרות שלא להוריד קבצים שנשלחים אליכם באופן אוטומטי, אלא להוריד אותם בעצמכם רק כשתגיעו לאזור עם FI-WI. זה באמת פשוט!
  • התראה לקראת סיום – חבילת סלולר של 012 ובכלל, מאפשרות להגדיר קבלת התרעה לקראת סיום החבילה, לרוב כשהיא מגיעה לניצול של 75 אחוז ו- 95 אחוז. ההתרעה נשלחת באמצעות הודעת סמס רגילה.

אל תהססו לשדרג אם צריך

חבילת סלולר של 012 וכל חברה אחרת, היא סוג של ניסוי שצריך לבצע כמה פעמים עד שמצליחים לקלוע לחבילה שהכי מתאימה לכם ולצרכים שלכם. אל תהססו לשדרג במידת הצורך, ולהתייעץ עם חברת הסלולר בנוגע לחבילות בהתאמה אישית שניתן ליצור במיוחד עבורכם.

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה