האם גמילה מקטמין היא אפשרית?

$(function(){setImageBanner('9c5b7622-c952-497f-baa8-6a5f1c888e0f','/dyncontent/2024/5/16/de611772-3273-4edb-b531-92ba1ef62b5e.jpg',17903,'מכללה למנהל אייטם כתבה ירושלים',525,78,false,44005,'Image','');})

רובנו לא חושבים על כך אך מתחת לפני השטח המדינה שלנו בוערת. לא בגלל טרור או קורונה אלא בגלל מחלת ההתמכרות. יותר ויותר אנשים מכורים למגוון דברים מסמים ועד כדורי שינה וזו בעיה אמיתית. אחת ההתמכרויות הנרחבות ביותר היא קטמין ולכן מאמר זה ידבר על גמילה מקטמין. להיגמל מקטמין זו משימה מורכבת מכיוון שזה חומר מאוד ממכר.

pixabay

הקטמין משפיע מאוד על מי שלוקח אותו ויכול לסכן את חייו בצורה עצומה. על רקע זה כדאי לכם להכיר את מרכז גמילה וילה באלנאס שנחשב למרכז הגמילה המוביל בארץ בתחום של גמילה מחומרים מסוכנים ובהם גם קטמין. בוילה עובדים המומחים הגדולים בארץ לגמילה אשר יש להם ניסיון עשיר בגמילה של כל אדם ולכן כה כדאי לפנות אל הוילה במקרה של התמכרות לקטמין או לכל חומר אחר.

מי נמצאים באוכלוסיות הסיכון להתמכר לקטמין?

כאשר אנו מדברים על גמילה מקטמין אנו צריכים לשאול מי צפוי להתמכר? אם כן אין היום אדם אשר לא נמצא בקבוצת הסיכון להתמכרות והדבר יכול לקרות לכל אדם ולכן הנושא של הגמילה מקטמין הוא דבר אשר נוגע לכל אדם ואדם בישראל.

אך יש לציין כי יש קבוצות סיכון אשר חשופות יותר להתמכרות לקטמין או לאלכוהול וסמים אחרים כמו למשל אנשים אשר עברו טראומה בחיים שלהם או אנשים אשר עברו התעללות. אם יש לכם קרוב משפחה אשר מכור כדאי לכם להבין כי ההתמכרות לא תעבור מעצמה ורק מרכז גמילה יכול לפתור את הבעיה הזאת ולכן כדאי לשלוח את המכור בהקדם למרכז כזה.

האם טיפול נפשי יכול לעזור לנו בנושא של גמילה מקטמין?

עליכם לדעת כי אחת הדרכים הטובות ביותר לנושא של גמילה מקטמין זה לשלוח את המכור לטיפול נפשי. בשביל להיגמל מקטמין כדאי לעשות את הטיפול הנפשי בתדירות רבה למשל פעם או פעמיים ביום ולכן עדיף לעשות זאת במכון גמילה.

כמובן שלא כל מטפל יכול לטפל במכור והמטפל חייב להיות מומחה לנושא של התמכרות. רק מטפל עם ניסיון בהתמכרויות וידע בתחום זה יכול לסייע למכור וזה משהו שכדאי לכם להבין. לכן בררו פרטים על המטפל שמטפל בקרוב המכור שלכם ואז תדעו האם המטפל הוא ברמה גבוהה או לא וכך תוכלו להיות בטוחים כי הטיפול יעזור למכור להיגמל.

מדוע עדיף להיגמל מקטמין במרכז גמילה פרטי?

גמילה מקטמין כדאי לעשות אך ורק במרכז גמילה פרטי מכיוון ששם יש את התנאים הטובים ביותר להיגמל מקטמין. מרכז כזה הוא מרכז גמילה וילה באלאנס אשר נחשב לטוב בארץ בתחום הגמילה. במרכז אתם תיחשפו למומחים הגדולים ביותר בארץ להתמכרויות וכך המכור יזכה לטיפול מסור וצמוד אשר יעזור לו להתגבר על ההתמכרות ולחזור לשגרת החיים שלו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה